نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

اولین تیزر سریال The Morning Show منتشر شد

سرویس استریم Apple TV Plus به‌تازگی تیزر کوتاهی از اولین سریال خود به نام The Morning Show منتشر کرد؛ در این برنامه جنیفر آنیستون، ریس ویترسپون و استیو کارل حضور دارند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرویس استریم Apple TV Plus اولین تیزر سریال The Morning Show (برنامه صبحگاهی) را منتشر کرد. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سرویس استریم Apple TV Plus قرار است پاییز سال جاری در اختیار مخاطبان قرار بگیرد. سریال The Morning Show یک پشت صحنه از زندگی درام و سخت افرادی که در تاک شوهای صبحگاهی بسیار محبوب، در مقابل و پشت دوربین قرار می‌گیرند و کار می‌کنند، نشان می‌دهد. شما در انتهای همین مطلب می‌توانید تیزر این سریال را مشاهده یا دانلود کنید.

با اینکه پخش سریال برنامه صبحگاهی هنوز آغاز نشده، اما تا این لحظه برای فصل دوم هم تمدید شده است و ۲۰ قسمت از آن در دست ساخت قرار گرفته است. مایکل الن برگ که از اعضای تولید سریال The Leftovers (بازماندگان) محسوب می‌شود، به همراه کری ارین این مجموعه تلویزیونی را خلق کرده است و نقش نویسندگان آن را هم برعهده دارند. سریال برنامه صبحگاهی که پروژه نسبتا مهمی برای سرویس استریم Apple TV Plus محسوب می‌شود، قرار است زندگی افرادی را که پیش از طلوع آفتاب بیدار می‌شوند و تاک شوهای صبحگاهی را برای تلویزیون آماده می‌کنند، به تصویر بکشد.

استیو کارل بازیگر فیلم Beautiful Boy (پسر زیبا) و فیلم Welcome to Marwen (به مارون خوش آمدید)، جنیفر آنیستون بازیگر فیلم Murder Mystery (راز جنایت)، ریس ویترسپون بازیگر سریال Big Little Lies (دروغ‌های کوچک بزرگ)، بیلی کروداپ بازیگر فیلم Where'd You Go, Bernadette (کجا رفتی برنادت)، گوگو امبتا-را بازیگر سریال Black Mirror (آینه سیاه)، نستر کاربونل بازیگر فیلم The Dark Knight (شوالیه تاریکی) و همچنین مارک دوپلاس بازیگر فیلم Paddleton (پدلتون) از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال برنامه صبحگاهی اولین پروژه‌ای است که استیو کارل به خاطر آن بعد از به پایان رساندن هفت فصل از سریال The Office (دفتر) قرار است دوباره به صفحه کوچک تلویزیون بازگردد. علاوه‌بر این، برای جنیفر آنیستون هم اولین باری است که بعد از ۱۵ سال و بعد از ایفای نقش یکی از شخصیت‌های مجموعه سیتکامی شبکه NBC یعنی سریال Friends (دوستان) قرار است به تلویزیون بازگردد؛ آنیستون در طی این سال‌ها در تلاش بود تا بیشتر از هر چیزی روی حرفه بازیگری سینمایی خود تمرکز کند و تا حدودی از دنیای تلویزیون دور باشد. ریس ویترسپون هم بعد از چندین سال، بالاخره سال گذشته برای اولین‌بار در سریال دروغ‌های کوچک بزرگ ظاهر شد. او همچنین در این مجموعه نقش تهیه کننده اجرایی را هم برعهده داشت.

سریال The Morning Show قرار است پاییز سال جاری، درست همزمان با عرضه سرویس استریم Apple TV Plus، پخش شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده