// سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

Bugha چگونه جایزه سه میلیون دلاری Fortnite را از آن خود کرد؟

بوگا، نوجوان ۱۶ ساله توانست جایزه سه میلیون دلاری Fortnite را از آن خود کند و در این مطلب نحوه برنده شدن وی را تحلیل کرده‌ایم.

چندی پیش جام جهانی فورتنایت برگزار شد و بوگا، نوجوان ۱۶ ساله در بخش تک‌نفره توانست نفر اول این دوره از مسابقات شود و جایزه سه میلیون دلاری را از آن خود کند. سوالی که این میان اهمیت بالایی دارد، این است که کایل گیرزدورف (بوگا) چگونه توانست این جایزه را از آن خود کند؟ در جواب باید بگوم که بوگا برای کسب این قهرمانی در ۶ بازی مختلف با ۹۹ نفر دیگر رقابت کرد تا بتواند در جدول امتیاز ۱۰ بازیکن برتر، رتبه اول را از آن خود کند. شخصی که نفر اول این لیدربرد قرار می‌گرفت، می‌توانست جایزه سه میلیون دلاری را از آن خود کند.

بوگا با قهرمانی در این مسابقات نشان دادن که جدا از گرفتن ویکتوری رویال، مهم‌ترین فاکتور برای برنده شدن این است که عملکرد خوب خود را در سایر مسابقات هم حفظ کنید. وی با اینکه تنها در یک مسابقه ویکتوری رویال را کسب کرد، اما توانست در سایر مسابقات هم عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد و امتیاز خود را بالا ببرد. در شصت و یکمین قسمت از برنامه لودینگ، به‌سراغ eSports رفتیم و جوان‌ترین قهرمان‌ها را معرفی کردیم و درکنار آن نگاهی به‌نحوه برنده شدن بوگا هم داشتیم. همچنین در زیر می‌توانید تحلیل بازی‌های فینال و قهرمان شدن بوگا در مسابقات تک‌نفره Fortnite را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا از یوتیوب

لودینگ، نام برنامه مخصوص بازی زومجی است که سه‌شنبه شب هر هفته پخش می‌شود و روی جدیدترین و جالب‌ترین اخبار و اتفاقات دنیای گیم تمرکز دارد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده