نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

سریال Agents of SHIELD در فصل هفتم به پایان می‌رسد

شبکه ABC و مارول رسما تایید کردند که فصل هفتم سریال Agents of SHIELD قرار است فصل پایانی آن باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) به پایان کار خود نزدیک شده است. در حاشیه اولین روز نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019، جف لوب، رئیس بخش تلویزیون مارول در مصاحبه با ددلاین تایید کرد که این سریال قرار است در فصل هفتم به پایان برسد که فصل هفتم این سریال در سال ۲۰۲۰ از شبکه ABC منتشر خواهد شد. در حال حاضر پخش فصل ششم سریال Agents of SHIELD از این شبکه ادامه دارد که قسمت دهم این سریال در بامداد روز شنبه هفته آینده منتشر خواهد شد و در ادامه دو قسمت پایانی فصل ششم سریال ماموران شیلد نیز قرار است همزمان از شبکه ABC به‌روی آنتن برود. قابل انتظار است که فصل هفتم سریال Agents of SHIELD نیز مانند فصل ششم در ۱۲ قسمت تولید و منتشر شود.

با اینکه در ابتدا قرار بود در سریال Agents of SHIELD شاید کراس اور با فیلم‌های دنیای سینمایی مارول باشیم، اما در نهایت سریال مسیر مستقلی را پیش گرفت که در فصل ششم، زمین در معرض یک تهدید ناشناخته و جدید قرار گرفته که ریشه مشخصی ندارد و در طول فصل ششم شاهد حضور شخصیتی به نام سرژ بودیم که به دنبال نابودی و مقابله با یک دشمن بیگانه است. با اینکه اطلاعات بیشتری از فصل پایانی سریال Agents of SHIELD در دسترس نیست، اما می‌توان انتظار داشت که پایان فصل ششم برای فصل بعدی و آخرین ماجراجویی ماموران شیلد زمینه‌سازی کند. مینگ-نا ون، کلویی بنت، کلارک گرگ در نقش سرژ، هنری سیمونز، الیزابت هنستریج، یاین د کست‌تکر، ناتالیا کوردوا-باکلی، جف وارد، بروک ویلیامز، لوکاس برایانت، مت اولری، کارولینا ویدرا و وینستون جیمز فرانسیس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل ششم سریال Agents of SHIELD حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

وظیفه ساخت فصل ششم سریال Agents of SHIELD نیز مانند ۵ فصل گذشته بر عهده ویدون و موریسا تانکاروئن بوده که برای ساخت فصل هفتم سریال Agents of SHIELD نیز بازگشته‌اند. جف لوب پیش از این گفته بود که این سریال قرار نیست در فصل هفتم به پایان برسد. 


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده