// شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

بازی Gris برای آیفون رسما تایید شد

استودیو نوماندا اعلام کرده که بازی Gris قرار است در تاریخ ۳۱ مرداد ماه برای سیستم عامل iOS (آیفون و آیپد) منتشر شود.

اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی بود که بازی Gris برای پی سی و نینتندو سوییچ منتشر شد و توانست به‌سرعت به اثری موفق تبدیل شود و سودآوری سریعی برای استودیو Nomanda و کمپانی دیوالور دیجیتال داشته باشد. این بازی با بهره‌مندی از محیط زیبا و آرامش‌بخشی که دارد، توانست توجه بسیاری از طرفداران این سبک را به‌خود جلب کند. حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو نوماندا اعلام کرده که این بازی قرار است در تاریخ ۲۲ ماه آگوست (۳۱ مرداد ماه) برای سیستم‌عامل iOS (آیفون و آیپد) عرضه شود.

این بازی پلتفرمر دوبعدی، با بهره‌گیری از داستان زیبایی که دارد توانسته امتیازهای بالایی کسب کند. ترکیب اِلِمان‌های مختلف در این بازی موجب شده است که با یک بازی خاص مواجه باشیم؛ به طوری که این بازی در بررسی زومجی نیز امتیاز عالی ۹ را دریافت کرد. حالا هم با انتشار بازی برای پلتفرم iOS، شاهد یک تصمیم عاقلانه از سوی سازنده بازی هستیم. کنترل بازی به‌حدی ساده است که می‌توان آن را بدون هیچ مشکلی روی پلتفرم‌های دیگر مانند iOS و در کل، صفحات لمسی منتقل کرد.

gris

بازی Gris یک تجربه‌ی ناب است که شاید تمام افراد نیازمند بازی کردن با آن باشند. استودیوی سازنده و ناشر بازی نیز در رسیدن به این هدف گام برداشته‌اند و با توسعه‌ی پلتفرم‌های تحت پوشش بازی، به رسیدن این اثر ناب به دست طیف گسترده‌تری از بازیکنان کمک می‌کنند. تعداد نسخه‌های فروخته‌شده از این بازی در ماه مارس از مرز ۳۰۰ هزار نسخه هم عبور کرد که انتظار می‌رود با انتشار بازی برای دستگاه‌های اپل، این آمار افزایش داشته باشد.

بازی گریس در تاریخ ۲۲ ماه آگوست (۳۱ مرداد ماه) برای iOS منتشر خواهد شد و در حال حاضر نیز برای پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس است. نظر زومجی را در مورد این بازی مطالعه می‌کنید:

بازی Gris دقیقا همان اثری است که برای آرامش آخرهفته نیاز دارید. محصولی با کیفیت که با ایجاد هارمونی میان موسیقی و گیم‌پلی به ذهن‌تان کمک می‌کند تا استرسی روزانه را به کناری بگذارید و با دختر جوانی به نام گریس همراه شوید تا در جدالی با احساسات درونی‌اش بهترین مسیر را برای قوی‌تر کردن خود پیدا کند. هرچند معماهای بازی ساده و مسیر حرکت کامل خطی است، اما بازی می‌تواند با ارائه مهارت‌هایی جدید مانع تکراری شدن تجربه بازیکن شود.

اگر شما نیز Gris را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را در مورد آن با زومجی و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده