نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰

عبور فروش بازی Gris از مرز ۳۰۰ هزار نسخه

سازندگان بازی Gris، اعلام کردند که فروش بازی از مرز ۳۰۰ هزار نسخه عبور کرده و البته به‌مناسبت این دستاورد، یک آپدیت رایگان هم برای آن در دسترس قرار گرفته است.

Gris یکی از بازی‌های موفق ۲۰۱۸ بود که در ماه دسامبر برای پی سی و نینتندو سوییچ منتشر شد و توانست استقبال خوب گیمر‌ها و همینطور منتقدین را در پی داشته باشد. حال پس از گذشت چند ماه از انتشار این اثر، سازندگان اعلام کردند که فروش بازی Gris از مرز ۳۰۰ هزار نسخه عبور کرده است. همچنین به‌مناسبت رسیدن فروش بازی به این میزان، سازندگان یک آپدیت رایگان با نام Gris Undone هم منتشر کرده‌اند. 

Gris Undone البته چیزی به گیم‌پلی بازی اضافه نمی‌کند و صرفا شامل یک سری قطعات موسیقی استفاده‌نشده یا تصاویر هنری از بازی است که می‌توان در قسمت منو آن‌ها را گوش داد یا مشاهده کرد. Gris اثری بود که مخصوصا برای موسیقی‌های گوش‌نواز و جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌اش مورد تحسین قرار گرفت و به همین دلیل قطعا این محتویات موجود در آپدیت Gris Undone هم ارزش هنری بالایی خواهند داشت. 

برای آشنایی بیش‌تر با این اثر، می‌توانید بررسی بازی Gris را در زومجی بخوانید؛ این اثر نمره ۹ از ۱۰ را دریافت کرد و خلاصه نقد آن به‌شرح زیر است:

بازی Gris دقیقا همان اثری است که برای آرامش آخرهفته نیاز دارید. محصولی با کیفیت که با ایجاد هارمونی میان موسیقی و گیم‌پلی به ذهن‌تان کمک می‌کند تا استرسی روزانه را به کناری بگذارید و با دختر جوانی به نام گریس همراه شوید تا در جدالی با احساسات درونی‌اش بهترین مسیر را برای قوی‌تر کردن خود پیدا کند. هرچند معماهای بازی ساده و مسیر حرکت کامل خطی است، اما بازی می‌تواند با ارائه مهارت‌هایی جدید مانع تکراری شدن تجربه بازیکن شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده