نویسنده: روزبه حسینی
// دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

سازنده Trine 4 از آینده استودیو خود و احتمال عرضه بسته‌ی الحاقی برای این بازی می‌گوید

ممکن است که استودیوی Frozenbyte، در آینده دست به خلق بازی جدیدی در ژانری متفاوت بزند.

نسخه‌ی بعدی سری پلتفرمر Trine یعنی Trine 4: The Nightmare Prince، در حال نزدیک شدن به تاریخ انتشار خود است. پیش از این اعلام شده است که بازی در تابستان امسال برای تمامی پلتفرم‌های بزرگ عرضه خواهد شد. سازنده‌ی بازی یعنی استودیوی Frozenbyte قصد دارد بعد از انتشار بازی با ساخت بسته‌های الحاقی از آن پشتیبانی کند. در کنار این پشتیبانی، آن‌ها به کار کردن روی پروژه‌ای متفاوت از سری Trine نیز علاقه نشان داده‌اند.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی و طی مصاحبه‌ای با Wccftech، کای تواوینن از استودیو‌ی Frozenbyte در مورد زوایای مختلف کنسول‌‌های آینده و پیش‌نمایش آن‌ها در نمایشگاه E3 گذشته صحبت کرده است. اما جدا از این مورد، هنگامی که از او درباره‌ی برنامه‌ی آن‌ها برای عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی برای Trine 4 پرسیده شد، او چیزی را تایید نکرد اما اعلام کرد که احتمال بالایی برای آن وجود دارد.

ما به پشتیبانی از بازی خود با ارائه‌ی محتوای اضافی بعد از عرضه‌ی آن بسیار علاقه داریم؛ بنابراین احتمال بالایی برای انجام این کار وجود دارد.

بازی Trine 2 بعد از انتشار محتوای زیادی را دریافت کرد اما نسخه‌ی سوم این مجموعه به خوش‌ شانسی بازی‌ قبلی نبود و به دلیل استقبال نه چندان خوبی که از آن شد، سازندگان چنین رفتاری با‌ آن نکردند.

حال سرنوشت تیم سازنده پس از عرضه‌ی بازی Trine 4 چگونه خواهد بود؟ استودیو Frozenbyte چندین سال است که روی سری Trine کار می‌کند. آیا آن‌ها می‌خواهند تا بازی جدیدی در ژانر دیگری تولید کنند؟ یا اگر بازی جدیدی می‌سازند در جهان مجموعه‌ی Trine قرار دارد؟ تواوینن اینگونه پاسخ می‌دهد که آن‌ها همیشه به دنبال ایده‌های جدید می‌گردند و همواره در پی گسترش جهان بازی خود هستند ولی او کار روی هیچ پروژه‌ای را تایید نکرد.

ما دوست داریم که با ایده‌های مختلف در مورد سری بازی کنیم. بازی Nine Parchments یک بازی تاپ-داون شوتر با چاشنی طلسم و جادو بود که در جهان سری Trine قرار داشت؛ بنابراین ما حداقل یک نسخه‌ی فرعی از این سری در ژانری متفاوت ساخته‌ایم. زمان به شما خواهد گفت که آیا ما تصمیم گرفته‌ایم که تجربه‌های این چنینی بیشتری داشته باشیم یا خیر.

اگر به بازی Trine 4 علاقه دارید،‌می‌توانید به تماشای ۱۳ دقیقه ویدیو از گیم پلی آن بنشینید. بازی Trine 4: The Nightmare Prince این تابستان برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان،‌ نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده