نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۷

۱۳ دقیقه ویدیو از گیم پلی بازی Trine 4: The Nightmare Prince منتشر شد [E3 2019]

در حاشیه نمایشگاه E3 2019، به تازگی ۱۳ دقیقه ویدیو از گیم پلی بخش تک نفره و کوآپ بازی Trine 4: The Nightmare Prince منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار بازی و اخبار نمایشگاه E3 2019، ویدیوی جدیدی از گیم پلی بازی Trine 4: The Nightmare Prince منتشر شده است. به تازگی استودیو فروزن بایت ویدیوی جدیدی از قسمت چهارم بازی Trine را منتشر کرده که در این ویدیو که زمان آن حدود ۱۳ دقیقه است، شاهد گیم پلی بازی هستیم. در طول بازی، بازیکن کنترل یکی از سه شخصیت اصلی آن را بر عهده دارد که هر یک از این شخصیت‌ها قابلیت‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فردی دارند و بازیکن باید از هر سه شخصیت برای جلو بردن بازی استفاده کند. این شخصیت‌ها هر یک توانایی خاصی برای مبارزه با دشمنان یا باز کردن راه بازیکن، در اختیار دارند که در طول نمایش گیم پلی شاهد بخش کوآپ آن نیز هستیم که بازیکن دوم نیز می‌تواند یکی از این سه شخصیت را انتخاب و در بازی استفاده کند. علاوه بر نمایش گیم پلی جذاب این بازی اکشن، ماجراجویی و معمایی، در طول نمایش گیم پلی بازی Trine 4 شاهد محیط و دنیای بسیار زیبا و رنگارنگ آن نیز هستیم که تنوع بسیار خوبی از دنیای بازی نیز در این ۱۳ دقیقه نمایش داده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Trine 4: The Nightmare Prince قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌هایی چون ویندوز، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، لینوکس و نینتندو سوییچ منتشر شود که انتظار می‌رود در آینده نزدیک تاریخ عرضه بازی رسما تایید و اعلام شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده