// چهار شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۳

تریلر فصل دهم بازی Fortnite فاش شد

حساب کاربری فورتنایت در توییتر به اشتباه تریلر فصل 10 بازی Fortnite را منتشر کرد که طرفداران موفق شدند پیش از حذف شدن آن، این ویدیو را ضبط کنند.

حساب کاربری فورتنایت در برزیل به‌جای اینکه تیزر فصل دهم بازی Fortnite را پخش کند، به اشتباه تریلر اصلی را در توییتر منتشر کرد. همانند همیشه طرفداران و کاربرهای حاضر در صحنه بلافاصله این ویدیو را ضبط و در صفحه‌های اجتماعی منتشر کردند.

در تریلر منتشر شده شاهد اسکین‌های جدیدی بودیم که اگر می‌خواهید شکل و شمایل آنها برای‌ شما لو نرود پیشنهاد می‌کنیم که این تریلر را تماشا نکنید. در انتهای ویدیو نیز محیط Dusty Depot را دیدیم. با این حال این تریلر سوال‌های زیادی را در ذهن‌ ما ایجاد کرد که البته فردا پاسخ تمام آنها برملا می‌شود؛ چرا که فصل ۱۰ بازی فورتنایت از فردا آغاز می‌شود و کاربران می‌توانند با دانلود آپدیت این بازی با دوستان خود وارد دنیای بتل رویال این بازی موفق شوند.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد ویدیوی فصل دهم بلافاصله از صفحه توییتر برزیل فورتنایت حذف و تیزر آن جایگزین شد. در پایین می‌توانید تریلر فاش شده از فصل دهم بازی Fornite را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدو از آپارات

در خبرهای دیگر مرتبط با فورتنایت چندی پیش مسابقات رسمی این بازی با جوایز گسترده برگزار شد که یک بازیکن ۱۶ ساله آمریکایی توانست مقام اول را کسب کند و با جایزه ۳ میلیون دلاری به خانه بازگردد. جمع‌بندی مسابقات Fortnite World Cup را می‌توانید در زومجی مطالعه کنید.

نظرات خود را در مورد فصل جدید بازی فورتنایت با زومجی در میان بگذارید.


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده