نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

اولین جزییات رسمی از فصل دوم سریال «نون. خ» منتشر شدند

تهیه کننده سریال «نون. خ» اولین جزییات رسمی از فصل دوم این سریال تلویزیونی را مانند حذف هومن حاج عبداللهی و زمان آغاز تولید سریال منتشر کرد.

سریال «نون. خ» برای اولین‌بار در نوروز ۹۸ پخش شد. مدتی بعد اخباری مبنی بر ساخته شدن فصل دوم این سریال به گوش رسیدند. مدتی پیش نیز سعید آقاخانی، کارگردان فصل اول اعلام کرد در جریان روند ساخت فصل دو سریال نیست. به‌تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ایران؛ مهدی فرجی، تهیه‌ٔکننده سریال «نون. خ» در مصاحبه‌ای اولین جزییاتِ رسمی مربوط‌به فصل دوم را منتشر کرده است. وی در خلال صحبت‌هایش از حذف یکی از کاراکترهای سریال خبر داده است. فرجی درباره میزان پیشرفت فیلمنامه و انتخاب لوکیشن‌های سریال گفت:

متن و نگارش «نون.خ۲» جلو می‌رود و بازبینی لوکیشن هم در دو سفر سعید آقاخانی به مناطق کردستان انجام شده است. بنا نداریم از تهران شروع کنیم و احتمالاً یا از کردستان یا از کرمانشاه، فصل دوم «نون.خ» آغاز خواهد شد.

مهدی فرجی در ادامه از حذف شخصیت هومن حاج عبداللهی خبر داد:

تقریباً بازیگران فصل اول همه هستند و احتمالاً هومن حاجی‌عبداللهی را نداریم چون نقش روحانی در قصه نیست. و البته او کاراکتر رحمت «پایتخت۶» هم هست و درگیری‌های خاص خودش را هم دارد.

سریال نون. خ سعید آقاخانی

تهیه‌کننده سریال «نون. خ» گفت:

تمام تلاش گروه «نون.خ» بر کاری با محتواتر و جذاب‌تر است و از هیچ‌کوششی در این راه دریغ نمی‌کنیم تا «نون.خ ۲» ۲۵ قسمتی برای ایام رمضان شبکه یک سیما آماده نمایش شود و یک بار دیگر شاهد رضایت مردم ایران باشیم.

سریال «نون. خ» با بازی سعید آقاخانی، علی صادقی، هومن حاج عبداللهی، فریده سپاه منصور، حمید آذرنگ، نعیمه نظام‌دوست، سیاوش مفیدی و سیروس میمنت ساخته شده است. شما کاربران زومجی درباره سریال «نون. خ» و صحبت‌های مهدی فرجی چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده