نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۶

فصل دوم سریال «نون.خ» ممکن است تولید نشود

سعید آقاخانی از امکان ساخته نشدن فصل دوم سریال «نون.خ» خبر داده است.

سریال «ن.خ»، ساخته سعید آقاخانی برای اولین‌بار در نوروز ۹۸ روی آنتن رفت. مدتی پیش، اخبار ساخت فصل دوم این سریال تلویزیونی منتشر شدند. این سریال سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، فریده سپاه‌منصور، هومن حاجی عبدالهی، نعیمه نظام‌دوست و سیروس میمنت را به عنوان بازیگر داشت. بنابر اخبار سینما و تلویزیون ایران، سعید آقاخانی در مصاحبه‌ای از وضعیت ساخت این سریال صحبت کرده است. وی در ابتدای صحبت‌های خود از وضعیت کارگردانی خود و سپس فصل دوم سریال «نون.خ» صحبت کرده است. سعید آقاخانی به شرح زیر گفت:

فعلا منتظرم ببینم می‌شود سریال جدیدی برای تلویزیون شروع کنم یا نه. قرار بود سری دوم «نون.خ» را بسازم اما هیچ خبری نیست و آن‌طور که به نظر می‌آید احتمالا این همکاری به هم بخورد.

وی در پاسخ به اینکه باتوجه به استقبال مخاطب از سری اول «نون.خ» چرا باید سری دوم آن منتفی شود، گفت:

بله اما ظاهرا مردم خیلی مهم نیستند و تلویزیون مهم است که باید از تولید کار حمایت بکند اما اتفاقی نیفتاده و احتمالا کار انجام نخواهد شد.

سعید آقاخانی بازیگر و کارگردان ایرانی است. وی بازیگری را از سریال «پرواز ۵۷» در سال ۱۳۷۲ آغاز کرد. سعید آقاخانی در سال ۱۳۸۲ اولین سریال خود را با نام «قصه‌های شبانه» جلوی دوربین برد. وی تاکنون در سریال‌هایی مانند «من یک مستاجرم»، «چاردیواری»، «متهم گریخت» و «کمربندها را ببندیم» نقش‌آفرینی و سریال‌هایی مانند «زن بابا»، «راه در رو»، «خوش‌نشین‌ها»، «دزد و پلیس» و «روزهای بد، به‌در» را کارگردانی کرده است.

نظر شما کاربران زومجی درباره صحبت‌های سعید آقاخانی چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده