نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۹

سریال The Continental پیش درآمد مجموعه فیلم جان ویک است

به‌تازگی جفری هیرش، مدیر عامل شبکه استارز در مورد زمان اتفاقات سریال The Continental صحبت کرده است.

دی ۹۶ بود که ساخت سریال The Continental (کانتیننتال) برای شبکه استارز رسما تایید و اعلام شد. این سریال در واقع اسپین آف مجموعه فیلم John Wick (جان ویک) خواهد بود که در حال حاضر اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این سریال منتشر شده است. در حاشیه تور مطبوعاتی منتقدان تلویزیونی و به نقل از The Wrap، جفری هیرش، مدیر عامل شبکه استارز تایید کرد که اتفاقات این سریال پیش از هر سه قسمت فیلم جان ویک جریان خواهد داشت و در واقع یک پیش درآمد برای این مجموعه فیلم اکشن بسیار محبوب است. سریال The Continental قرار است به روزهای پیش از فیلم John Wick بپردازد که نگاهی تازه‌تر و جدید‌تر از این هتل را به ما ارائه خواهد داد.

John Wick 3: Parabellum

ضمنا به نظر می‌رسد که سریال The Continental قرار نیست تا پیش از اکران فیلم John Wick 4 (جان ویک ۴) در سال ۲۰۲۱ منتشر شود. همچنین پیش از این تایید شده بود که کیانو ریوز، بازیگر نقش جان ویک قرار است حضور افتخاری و کوتاهی را در این سریال داشته باشد، اما هیرش از دادن اطلاعات بیشتری در این رابطه خودداری کرد و بیشتر در نظر دارد تا کارت‌های برنده خود را فعلا حفظ کند. کریس کالینز، نویسنده و تهیه کننده سریال‌هایی چون سریال Sons of Anarchy (پسران آنارکی)، سریال The Man in the High Castle (مردی در قلعه‌ی بلند) و سریال The Wire (وایر)، به‌عنوان شورانر قرار است در سریال The Continental حضور داشته باشد.

همچنین در تیم سازنده سریال The Continental نام‌هایی چون چاد استاهلسکی (کارگردان سه فیلم John Wick)، کیانو ریوز، دریک کولستاد (نویسنده سه‌گانه جان ویک) و دیوید لیچ، نیز دیده می‌شود که چاد استاهلسکی قرار است کارگردانی قسمت اول سریال کانتیننتال را نیز بر عهده داشته باشد. تمرکز این سریال روی هتل معروف قاتلین است و علاوه بر آن، لاینزگیت در حال بررسی فیلمنامه یک فیلم است که بالرینا (Ballerina) نام دارد که شخصیت اصلی آن یک زن جوان است. اردیبهشت امسال فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک 3: پارابلوم) به‌روی پرده‌های سینما رفت که این فیلم اکشن تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم مجموعه جان ویک شده است.

فیلم John Wick 4 برای اکران در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده