نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۵

اولین تریلر رسمی فیلم Zombieland: Double Tap منتشر شد

کمپانی سونی پیکچرز سرانجام امروز اولین تریلر رسمی فیلم Zombieland: Double Tap را منتشر کرده که در آن شاهد بازگشت چهار شخصیت فیلم اول هستیم.

اوایل این هفته بود که شرکت سونی پیکچرز اولین پوستر رسمی فیلم Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی ها ۲: دابل تپ) را منتشر کرد که در آن تنها عدد ۲ و مکان‌های اتفاقات این قسمت قابل مشاهده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی دنباله فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) منتشر شده است. سونی پیکچرز امروز اولین تریلر این فیلم کمدی زامبی محور را منتشر کرده که در آن شاهد بازگشت هر چهار شخصیت قسمت اول هستیم که اکنون بسیار بزرگ‌تر شده و تغییر کرده‌اند و حال یک گروه تشکیل داده‌اند تا در این دنیای پسا آخر الزمانی زنده بمانند. حال ناپدید شدن لیتل راک باعث شروع یک ماجراجویی جدید می‌شود. علاوه بر بازگشت هر چهار شخصیت قسمت اول، در طول تریلر شاهد حضور شخصیت‌های انسانی جدید نیز هستیم و همچنین زامبی‌ها هنوز قرار است یک تهدید بزرگ در فیلم Zombieland: Double Tap باشند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، سونی پیکچرز پوستر رسمی جدیدی از فیلم Zombieland: Double Tap منتشر کرده که در آن شاهد حضور هر چهار شخصیت اصلی آن هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فیلم Zombieland: Double Tap

 جسی آیزنبرگ در نقش کلمبوس، وودی هارلسون در نقش تالاهاسی، اما استون در نقش ویچیتا، ابیگیل برسلین در نقش لیتل راک، زوئی دویچ در نقش مدیسون، اون جوگیا در نقش برکلی، لوک ویلسون و رزاریو داوسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Zombieland: Double Tap حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین روبن فلیشر برای کارگردانی و پال ورنیک و رت ریس، برای نوشتن فیلمنامه فیلم Zombieland 2 (سرزمین زامبی‌ها ۲) نیز بازگشته‌اند. 

فیلم Zombieland: Double Tap برای اکران در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده