نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۵

استودیو مدیا مولکول برای بازی Dreams طراح و بازیساز استخدام می‌کند

سازنده بازی Dreams برای توسعه و ساخت بازی خود افراد واجد شرایط را استخدام می‌کند. پس شما هم اگر مایل به اضافه شدن به تیم آنها هستید با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

در نمایشگاه E3 2015 یکی از  عجیب و غریب‌ترین بازی‌ها برای پلی استیشن 4 معرفی شد؛ بازی Dreams یک بازی بلندپروازانه است که مدتی است در مرحله Early Access قرار دارد و شما می‌توانید با پرداخت ۲۹.۹۹ دلار آن را از فروشگاه پلی استیشن خریداری کنید. بعد از خرید بازی به تعداد بسیار زیادی مراحل متنوع و جذابی که طرفداران بازی ساخته‌اند، دسترسی پیدا می‌کنید که می‌توانید آنها را تجربه کنید یا اگر خلاقیت و حوصله کافی دارید به طراحی و ساخت محتوا و مرحله دلخواه خود برای بازی بپردازید.

حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی مدیا مولکول، سازنده بازی Dreams، در وبسایت رسمی خود از کسانی که مایل به طراحی و بازی‌سازی هستند دعوت به همکاری کرد تا روی پروژه Dreams کار کنند و محتوا و مراحل متنوع و جدید بسازند:

برخی از فرصت‌های جذابی که برای بازی وجود دارد، نیازمند مهارت‌های یک تیم تولید حرفه‌ای است. آیا شما به‌عنوان تیمی کوچک دنبال همکاری روی یک پروژه بزرگ هستید؟ آیا دنبال به‌دست آوردن هزینه مورد نیاز برای پروژه شخصی بعدی خود هستید؟ این فرصت شغلی برای کسانی است که می‌خواهند به استودیوی ما برای ساخت بازی Dreams کمک کنند.

برای انتخاب شدن در مدیا مولکول، شما به یک رزومه و نمونه کار احتیاج دارید که این استودیو براساس آن خلاقیت و مهارت شما را مورد بررسی قرار دهد و تصمیم‌های لازم را بگیرد. جالب است بدانید هرکسی می‌تواند شانس خود را امتحان کند و اینکه یک طراح حرفه‌ای باشید یا شخصی تازه‌کار اصلا اهمیتی در پذیرش شما ندارد. اگر فکر می‌کنید شرایط لازم و علاقه‌ای برای پیوستن به این پروژه را دارید، می‌توانید در این طرح ثبت‌ نام کنید.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید حتما اطلاع دارید که گیمر‌ها مراحل زیادی با الهام از بازی‌ها و شخصیت‌های محبوب خود ساخته‌اند؛ به‌عنوان مثال کاربری یکی از مراحل بازی Final Fantasy VII را بازسازی کرده است.

با اینکه مدتی است که نسخه Early Access بازی دریمز در دسترس کاربران پلی استیشن 4 است، اما هنوز خبری از تاریخ دقیق عرضه نسخه کامل بازی اعلام نشده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده