// دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بازی Final Fantasy VII Remake در بازی Dreams شبیه سازی شد

به‌تازگی یکی از کاربران خلاق بازی Dreams توانسته است یک باس فایت از بازی Final Fantasy VII Remake را در این بازی شبیه‌سازی کند.

Dreams را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار کاربران پلی استیشن 4 دانست که مدتی پیش نسخه دسترسی زودهنگام آن عرضه شد. درادامه کاربران توانستند با استفاده از ذهن خلاق خود، بازی‌های مختلف را در دریمز شبیه‌سازی کنند. ازطرفی Final Fantasy VII Remake، در ماه مارس ۲۰۲۰ عرضه می‌شود و هواداران، بیش‌ازپیش منتظر تجربه‌ی این بازی هستند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از هواداران فاینال فانتزی 7 ریمیک که ظاهرا طاقت صبر کردن نداشته است، یکی از باس فایت‌های این بازی را در دریمز شبیه‌سازی کرده است. کاربر sosetsuken5360 در حساب کاربری توییتر خود ویدیویی را منتشر کرده است که نبرد کلود، تیفا و برت را نشان می‌دهد. در ادامه شاهد سوییچ کردن میان کلود، تیفا و برت هستیم و به‌خوبی مهارت‌های آن‌ها نشان داده می‌شود.

Dreams

موردی که در ویدیو منتشر شده جالب است، توجه به جزئیات بالای محیطی و همچنین طراحی منوی استفاده از مهارت‌ها در بازی است. در سمت چپ صفحه نمایش یک منو قرار دارد که بازیکنان می‌توانند ازطریق آن حمله کنند یا کارهای تدافعی دیگری را انجام دهند. کاربر ذکر شده به‌خوبی توانسته است این مورد را در ساخته خلاقانه خود قرار دهد. کاربران می‌توانند از اینجا ویدیو منتشر شده توسط کاربر sosetsuken5360 را تماشا کنند و در زومجی نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

Dreams جزو آن دسته از بازی‌هایی است که می‌توان کارهای خلاقانه زیادی در آن انجام داد و نسخه دسترسی زودهنگام آن هم‌اکنون با قیمت ۲۹.۹۹ دلار در دسترس کابران PS4 است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده