نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

مدت زمان فیلم Joker مشخص شد؛ انتشار تصاویر جدید از این فیلم

طبق اطلاعات ثبت شده در جشنواره فیلم تورنتو، مدت زمان فیلم Joker با بازی واکین فینیکس مشخص و اعلام شده است.

به‌تازگی اعلام شده که فیلم Joker (جوکر) قرار است در جشنواره فیلم تورنتو امسال حضور و نمایش داشته باشد و مدتی پیش تایید شد که این فیلم قرار است با درجه سنی بزرگسال (R) منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان این فیلم از مجموعه دی سی (DC) مشخص شده است. طبق اطلاعاتی که از فیلم جوکر در جشنواره فیلم تورنتو ثبت شده، مدت زمان فیلم Joker قرار است ۱۲۲ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۲ دقیقه باشد. در مقایسه با چند فیلم DC، مدت زمان فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز) ۲ ساعت و ۲۹ دقیقه یا فیلم Aquaman (آکوامن) ۲ ساعت و ۲۲ دقیقه بود و همچنین مدت زمان فیلم Shazam (شزم) که آخرین فیلم DC است، نیز ۲ ساعت و ۱۲ دقیقه است و حال فیلم جوکر مدت زمان کوتاه‌تری را دارد که البته موضوعی عجیب نیست.

مدت زمان یک فیلم نمی‌تواند تضمینی برای کیفیت یک فیلم باشد و حتی یک فیلم با مدت زمان سه ساعت نیز می‌تواند برای مخاطب آزار دهنده باشد. در هر حال در جشنواره فیلم تورنتو اولین واکنش‌های رسمی به فیلم Joker منتشر خواهد شد و باید دید که این فیلم چه عملکردی را به نمایش خواهد گذاشت. فروردین ماه امسال بود که کمپانی برادران وارنر و DC (دی سی) اولین تیزر تریلر فیلم Joker را منتشر کردند. علاوه بر این، دو تصویر جدید از فیلم جوکر نیز منتشر شده که در این دو تصویر شاهد حضور واکین فینیکس، بازیگر نقش آرتور فلک و جوکر هستیم و شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

فیلم Joker

فیلم Joker

فیلم Joker به‌کارگردانی تاد فیلیپس، برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. واکین فینیکس در نقش آرتور فلک (جوکر)، رابرت دنیرو در یک نقش مهم، برت کالن در نقش توماس وین، زازی بیتز در نقش سوفی دوموند، فرانسیس کانروی در نقش پنی (مادر جوکر)، مارک مارون، گلن فلشلر، داگلاس هاج در نقش آلفرد پنی‌ورث، دانته پریرا اولسون در نقش بروس وین، شیا ویگهام و بیل کمپ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جوکر حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده