نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۵۶: بیست سالگی کانتر استرایک، گوگل استیدیا و ادامه دعوای اپیک و استیم

در لودینگ ۵۶، سری به تاریخچه سرویس‌های استریم بازی زده‌ایم و از گوگل استیدیا گفته‌ایم و به مناسبت ۲۰ سالگی کانتر استرایک، پرونده‌ای در رابطه با این مجموعه تهیه کرده‌ایم.

چند وقتی است که سرویس جدید گوگل با نام Stadia به‌صورت رسمی معرفی شده است و به‌زودی کاربران محصولات گوگل می‌توانند با استفاده از یک سرویس اینترنت پر سرعت، به تجربه بازی‌های AAA روی دستگاه‌های دارای مرورگر کروم بپردازند. به‌دلیل اهمیت سرویس استریم و هایپی که در حال حاضر پیرامون آن وجود دارد، در برنامه لودینگ ۵۶، سری به تاریخچه این سرویس‌ها زدیم. با نگاهی به تاریخچه این سرویس‌ها متوجه می‌شوید که سال‌ها پیش از گوگل، سرویس‌هایی برای تحقق رویای بازی کردن روی هر دستگاهی،‌ وارد این بازی‌ شده بودند که متاسفانه هرگز موفق نشدند.

اما چندی پیش، سالروز بیست سالگی بازی فوق‌العاده محبوب Counter Strike بود. به همین دلیل، در لودینگ پنجاه و شش، آیتمی را به این بازی اختصاص دادیم و در رابطه با تاریخ ۲۰ ساله این بازی فوق‌العاده محبوب حرف زدیم. مانند همیشه در دماسنج، به مرور اخبار مهم و غیر مهم پرداختیم و باز هم به اپیک گیمز و سیاست‌هایش گیر داده‌ایم.

در بخش تازه‌ها، با میثم همراه شدیم و سری به بازی‌های زدیم که قرار است این هفته عرضه شوند و مانند همیشه، افشین در بخش از زومجی بپرسید به دو سؤال مهم شما پاسخ داده است. پیشنهاد می‌کنیم لودینگ ۵۶ را از دست ندهید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده