تروفی و اچیومنت‌های Bloodstained: Ritual of the Night به‌واسطه‌ی ساختار مترویدوینیایی بازی نیازمند گشت‌وگذار و فارم کردن در نقشه‌ی بازی است.

بازی Bloodstained: Ritual of the Night با اینکه چند سالی طول کشید تا در دسترس کاربران بازی‌های مترویدوینیایی قرار بگیرد، اما جدیدترین ساخته کوجی ایگاراشی، دارای گیم‌پلی هیجان‌انگیز، سلاح‌های متنوع و محیطی وسیع است که گشت‌وگذار در آن و کامل کردن‌اش تقریبا ۳۰ الی ۴۰ ساعت طول می‌کشد. بااین‌حال Bloodstained: Ritual of the Night مشکلات مخصوص‌به خودش هم دارد که اصلی‌ترین آن، اتمسفر و داستان‌پردازی شخصیت‌های بازی است که آنطور که باید و شاید، بازیکنان را به‌خود جذب نمی‌کند. در این قسمت از مقاله راهنمای تروفی و اچیومنت، به‌سراغ این بازی سرگرم کننده رفته‌ایم تا کاربران به‌راحتی تروفی و اچیومنت‌های بازی را کسب کنند.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌های بازی: ۴ از ۱۰
  • مدت زمانی‌که طول می‌کشد تا تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنید: تقریبا ۴۰ ساعت
  • تعداد تروفی‌های بازی: ۴۵ عدد و معادل ۱۲۳۰ امتیاز (۳۰ تروفی برنز، ۱۱ تروفی نقره، سه تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم)
  • تعداد اچیومنت‌های بازی: ۴۵ عدد و معادل ۱۰۰۰ امتیاز
  • تروفی‌ و اچیومنت‌هایی که آن‌ها را از دست می‌دهید: دارد
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: ندارد
  • دفعاتی که باید بازی را کامل کنید تا همه‌ی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنید: حداقل یک دور (البته با استفاده از فایل‌های ذخیره‌ای متفاوت و گرفتن نسخه پشتیبان، زیرا بازی دارای سه پایان مختلف است)

توضیحات تروفی و اچیومنت‌ها نام بعضی از باس‌های بازی را فاش می‌کند.

راهنمای تروفی بلاداستایند

توضیح: تمامی تروفی و اچیومنت‌های بازی را کسب کنید

راهنمای تروفی بلاداستایند

توضیح: نقشه‌ی بازی را کامل کنید

برای کسب این تروفی و اچیومنت، باید نقشه‌ی بازی را ۱۰۰ درصد کنید. ازطرفی باید داستان بازی را تمام کرده باشید تا دسترسی کامل به قلعه و مهارت‌های لازم را داشته باشید. در تصویر زیر می‌تواندی نقشه‌ی بازی را در حالت ۱۰۰ درصد کامل‌شده مشاهده کنید.

راهنمای تروفی بلاداستایند

راهنمای تروفی بلاداستایند

توضیح: تمامی آیتم‌های بازی را کامل کنید

بازیکنان با مراجعه به لیست آیتم‌ها، می‌توانند آیتم‌های خود را چک کنند و متوجه شوند که چه آیتم‌هایی را برداشته‌اند و چه آیتم‌هایی را پیدا نکرده‌اند. برای پیدا کردن تمامی آیتم‌ها و کامل کردن لیست این بخش، به‌موارد زیر نیاز دارید:

  • کسب کردن/ساختن تمامی منابع معجون‌ها
  • درست کردن تمامی غذاها
  • پیدا کردن/خریدن/ساختن تمامی مواد پیش نیاز غذاها
  • پیدا کردن/خریدن/ساختن تمامی متریال‌های کیمیاگری
  • پیدا کردن/خریدن/ساختن تمامی سلاح‌های بازی
  • ساختن هر گونه از گلوله‌های بازی
  • پیدا کردن/ساختن/خریدن تمامی اجزای لباس شخصیت اصلی

راهنمای تروفی بلاداستایند

توضیح: لیست شیاطین بازی را کامل کنید

در جهان Bloodstained: Ritual of the Night گونه‌های متعددی از شیاطین در نظر گرفته شده‌اند تا بازیکنان با آن‌ها مبارزه کنند. حال برای کسب این تروفی و اچیومنت حداقل باید یک شیطان از هر گونه (در کل ۱۲۷ گونه وجود دارد) را ازبین ببرید. دراین‌میان سه شیطان هم وجود دارند که احتمال اینکه آن‌ها را فراموش کنید، بسیار است. اولین شیطان Kunekune نام دارد. در بخشی از داستان بازی وارد یک قطار می‌شوید و تنها یک صندلی در این قطار وجود دارد که میریام، کاراکتر اصلی داستان، قادر به نشستن روی آن است. ۴۴ ثانیه روی این صندلی بنشینید تا یک شیطان سرعتی و قدرتمند ظاهر شود.

دومین شیطان، Harrier است که ظاهری به نینجا دارد و در منطقه‌ی Den of Behmoths واقع در Glacial Tomb با او ملاقات می‌کنید. این نینجا به شما حمله نمی‌کند، بلکه با شما مسابقه می‌دهد و برای پیروزی باید عکس العمل خوبی از خود به‌نمایش بگذارید. برای ساده‌تر شدن روند شکست دادن Harrier پیشنهاد می‌کنم از افزاینده سرعت استفاده کنید. تصویر زیر مربوط به محل دقیق Harrier است.

راهنمای تروفی بلاداستایند

آخرین مورد یک باس فایت مخفی است که Orlok Dracule نام دارد (همان کتاب‌داری که از او کتاب قرض می‌گیرید). بازیکنان با این باس مخفی در Glacial Tomb روبه‌رو می‌شوند که آخرین منطقه‌ی بازی است. Orlok Dracule را می‌توان سخت‌ترین باس بازی دانست که برای شکست دادن‌اش باید سطح بالا و آیتم‌های قدرتمندی داشته باشید. در این منطقه به محیطی وارد می‌شوید که مناسب برای یک باس فایت است. البته برای ظاهر کردن باس ذکر شده، باید آیتم Tome of Conquest را با شکست دادن Gebel به‌دست بیاورید.

راهنمای تروفی بلاداستایند

توضیح: تمامی شاردهای بازی را جذب کنید

در طول بازی با کشتن دشمنان مختلف و باس‌ها، شاردهای متفاوتی را کسب می‌کنید که قدرت خاصی را در اختیارتان قرار می‌دهند. برای کسب این تروفی و اچیومنت تنها کافی است از هر نوع شارد داخل بازی، یک عدد کاسب کنید. ازاین‌رو نام آن‌ها در لیست شاردهای بازی ثبت می‌شود و در صورت نیاز می‌توانید آن‌ها را بفروشید. برای کسب شارد هر دشمن هم باید آن‌ها را فارم کنید. به‌عبارتی در اتاقی که هستید دشمنان را بکشید و اگر شاردشان را دریافت نکردید، از اتاق خارج شوید و مجددا برگردید و این روند را برای تمامی دشمنان تکرار کنید تا زمانی‌که شارد هرکدام را کسب کنید. در انتها پیشنهاد می‌کنم که حتما این کار را در اواخر بازی انجام بدهید که سطح شانس شما بالا رفته باشد، زیرا در اوایل بازی شانس شما در وضعیت خوبی قرار ندارد و امکان دارد این کار باعث خستگی شما از بازی شود.

راهنمای تروفی بلاداستایند

توضیح: بدون برخورد با زمین، ۱۰ بار دشمنان را در هوا و ازطریق لگدزدن از بین ببرید

برای کسب این تروفی و اچیومنت تنها کافی است این ویدیو را تماشا کنید تا نحوه‌ی انجام این کار را متوجه شوید.

راهنمای تروفی بلاداستایند

توضیح: ۴۲.۱۹۵ کیلومتر را طی کنید

بازیکنان این تروفی و اچیومنت را در جریان تمام کردن بازی و ۱۰۰ درصد کردن نقشه‌ی Bloodstained: Ritual of the Night کسب می‌کنند.

راهنمای تروفی بلاداستایند

توضیح: ۵۰۰ هزار سکه را کسب کنید

بازیکنان با کشتن شیاطین و باس‌های بازی پول به‌دست می‌آورند. حال باید میزان پول خود را به ۵۰۰ هزار سکه برسانید. بهترین راه برای سرعت بخشیدن به این کار، فارم کردن دشمنان است. محیط‌هایی را پیدا کنید که دشمنان متعددی در آن‌ها قرار دارند و با کشتن‌شان، می‌توانید پول خوبی را کسب کنید. حال روند فارم کردن در این مناطق را مدام تکرار کنید تا زمانی‌که تروفی و اچیومنت مورد نظر را کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی بلاداستایند

توضیح: با فروش آیتم‌های‌تان، ۱۰۰ هزار سکه را کسب کنید

با فروختن آیتم‌هایی که کسب می‌کنید، نظیر لباس‌ها، شمشیرها و شاردها، می‌توانید پول به‌دست بیاورید. اگر تروفی و اچیومنت مربوط به شاردها و آیتم‌ها را کسب کرده باشید، به‌سادگی می‌توانید با فروختن تمامی مواردی که در اختیار دارید، این تروفی و اچیومنت را کسب کنید. درغیراین‌صورت به مرور زمان می‌توانید از طریق فروختم موارد مختلف، ۱۰۰ هزار سکه را کسب کنید.

راهنمای تروفی بلاداستایند

توضیح: از ۲۰ دستور غذا مختلف استفاده کنید

پخت‌وپز و غذا درست کردن یکی از بخش‌های مهم بازی Bloodstained: Ritual of the Night به‌حساب می‌آید. بازیکنان با پیدا کردن دستور غذاهای مختلف، می‌توانند آن‌ها را درست کنند. حال باید ۲۰ غذای متفاوت را درست کرده و از آن‌ها استفاده کنید. با مراجعه به اینجا می‌توانید کتاب دستور تمامی غذاهای بازی را پیدا کنید.

راهنمای تروفی بلاداستایند

توضیح: ۳۰ مأموریت را کامل کنید

با پیشروی در خط داستانی، شخصیت‌های غیرقابل بازی مختلفی را مشاهده می‌کنید. هرکدام از این شخصیت‌ها به مرور زمان مأموریت‌های متفاوتی را در دسترس شما قرار می‌دهند. تنها کافی است ۳۰ عدد از این مأموریت‌ها را کامل کنید. برای ردیابی مأموریت‌ها هم تنها کافی است نقشه‌ی بازی را باز کنید تا محل انجام مأموریت ذکر مورد نظر خود را مشاهده کنید.

راهنمای تروفی بلاداستایند

توضیح: خون بسیار زیادی را بگیرید

برای کسب این تروفی و اچیومنت بازیکنان باید ابتدا شارد دزدیدن خون را پیدا کنند. سپس ۱۰۰۰ لیتر خون را مصرف کنید. هر زمان که مشاهده کردید دشمنان یا باس‌های بازی در حال خونریزی هستند (پس از ضربات شما این اتفاق رخ می‌دهد) از این مهارت استفاده کنید.

راهنمای تروفی بلاداستایند

توضیح: به سطح ۵۰ برسید

در راستای ۱۰۰ درصد کردن بازی و رسیدن به تمامی بخش‌های نقشه Bloodstained: Ritual of the Night، این تروفی و اچیومنت را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی بلاداستایند

توضیح: از همه شما برای مهربانی و پشتیبانی بی‌پایان‌تان سپاسگذاریم

برای دریافت این تروفی و اچیومنت باید پایان واقعی بازی را مشاهده کنید (Bael، آخرین باس فایت بازی را شکست دهید). سپس با مشاهده تیتراژ پایانی بازی، این تروفی و اچیومنت را به‌دست می‌آورید. در جریان تروفی و اچیومنت All Bets Are Off، نحوه‌ی رسیدن به این پایان توضیح داده شده است.

راهنمای تروفی بلاداستایند

توضیح: شاه شیاطین را از بین ببرید

در ابتدا Gremory را شکست دهید که به شما مهارت تلپورت کردن را می‌دهد. ازاین‌طریق می‌توانید به محیط آخر Glacial Tomb دسترسی پیدا کنید. این بخش را به‌خوبی بگردید و زمانی‌که به انتهای مسیر رسیدید، با دو باس روبه‌رو می‌شوید. اولین باس دومینیک نام دارد و بلافاصله پس از کشتن وی، Bael را باید از بین ببرید. زمانی که بائل را هم شکست دادید، تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی بلاداستایند

توضیح: از ویژگی Backstep به دفعات زیادی استفاده کنید

برای کسب این تروفی و اچیومنت باید از مهارت Backstep استفاده کنید که حکم جاخالی دادن روبه‌عقب را دارد. برای استفاده از این ویژگی هم باید دکمه L1/LB را فشار دهید. در طول بازی کردن و پیشروی در خط داستانی به‌راحتی این تروفی و اچیومنت را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی بلاداستایند

توضیح: ۱۰ آیتم مختلف را تغییر شکل دهید

در جریان کسب تمامی آیتم‌های بازی، این تروفی و اچیومنت را هم کسب می‌کنید. در ابتدای بازی و پس از اینکه وارد دهکده شدید، می‌توانید با یوهانز صحبت کنید و وی آیتم‌ها را تغییر ظاهر (Transmute) می‌کند.

راهنمای تروفی بلاداستایند

توضیح: اولین شارد خود را کسب کنید

بازیکنان در جریان خط داستانی و در همان ابتدای بازی، اولین شارد خود را به‌صورت خودکار کسب می‌کنند.

راهنمای تروفی بلاداستایند

توضیح: ۱۰۰ صندوق مختلف را باز کنید

بازیکنان در طول بازی کردن، صندوق‌های متعددی را مشاهده می‌کنند. در راه رسیدن به تمامی نقاط نقشه و ۱۰۰ درصد کردن این بخش، ۱۰۰ صندوق مختلف را هم مشاهده خواهید کرد که می‌توانید آن‌ها را باز کنید.

راهنمای تروفی بلاداستایند

توضیح: ۱۰۰۰ دشمن را بکشید

در جریان تروفی و اچیومنت شاردمستر گفته شد که با فارم کردن دشمنان، می‌توانید شارد آن‌ها را کسب کنید. ازاین‌رو به‌سادگی ۱۰۰۰ شیطان را هم خواهید کشت و تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی بلاداستایند

توضیح: ۱۰۰۰ عدد شمعدان را بشکنید

در محیط‌های بازی، اتاق‌هایی قرار دارند که در آن‌ها شمع روشن است. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که جای شمع یا شمعدان‌ها را بشکنید. اگر حس می‌کنید که امکان دارد این چنین اتاق‌هایی را تا انتهای بازی از دست بدهید، می‌توانید با فارم کردن (پس از شکستن شمعدان‌ها از اتاق مورد نظر خارج شوید و سپس برگردید تا اسپاون شوند) این تروفی و اچیومنت را کسب کنید.

راهنمای تروفی بلاداستایند

توضیح: در یکی از تکنیک‌های سلاح بازی استاد شوید

هرکدام از سلاح‌های بازی، یک نوار توانایی دارند و با خواندن کتاب‌های مختلف در قفسه‌های کتاب، می‌توانید تکنیک‌های سلاح‌های بازی را کسب کنید. حال با استفاده از تکنیک و مهارت سلاح‌تان، می‌توانید نوار ذکر شده را پر کنید. پس از پر شدن کامل نوار توانایی، این تروفی و اچیومنت را کسب کنید.

راهنمای تروفی بلاداستایند

توضیح: ۱۰ کتاب مختلف را قرض بگیرید

برای کسب این تروفی و اچیومنت بازیکنان باید O.D را پیدا کنند. زمانی‌که او را برای اولین بار پیدا کردید، می توانید از او کتاب قرض بگیرید. این کار را ۱۰ بار انجام بدهید تا تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب کنید. در زیر می‌توانید مکان دقیق O.D را مشاهده کنید.

راهنمای تروفی بلاداستایند

راهنمای تروفی بلاداستایند

توضیح: ۱۰ آیتم مختلف را به مواد اولیه تبدیل کنید

بازیکنان می‌توانند آیتم‌هایی را که نیاز ندارند، به‌جای فروختن، به مواد اولیه تبدیل کنند. این کار را ۱۰ بار انجام بدهید تا تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب کنید.

راهنمای تروفی بلاداستیند

توضیح: یک دیوار مخفی را از بین ببرید

در جریان دریافت تروفی و اچیومنت Cartographer این تروفی و اچیومنت را هم به‌صورت خودکار کسب خواهید کرد. بعضی از اتاق‌های بازی پشت یک دیوار مخفی قرار دارند. حال زمانی‌که به این دیوارها رسیدید، باید چند بار به آن ضربه بزنید تا از بین بروند.

راهنمای تروفی بلاداستیند

توضیح: مدل مو خود را تغییر دهید

برای تغییر مدل موی‌تان، باید Killer Barber Todd را پیدا کنید. برای پیدا کردن محل دقیق وی هم به‌تصویر زیر رجوع کنید.

راهنمای تروفی بلاداستایند

راهنمای تروفی بلاداستیند

توضیح: یک صندلی را به‌صورت مداوم تحت فشار قرار بدهید

برای کسب این تروفی و اچیومنت ابتدا باید تروفی و اچیومنت Rodeo Star را کامل کنید. سپس این ویدیو را تماشا کنید تا نحوه‌ی انجام این کار را متوجه شوید.

راهنمای تروفی بلاداستیند

توضیح: به آهنگ جهان پریان گوش کنید

زمانی‌که به منطقه Garden of Silence برسید، یک پیانو را مشاهده می‌کنید. در ادامه Carabosse را احضار کنید و پشت پیانو بنشینید. مدتی صبر کنید و مشاهده می‌کنید که میریام مشغول نواختن یک موسیقی می‌شود و Carabosse هم او را با خواندن یک ترانه همراهی می‌کند.

راهنمای تروفی بلاداستیند

توضیح: علت گرداب دریایی را ریشه‌کن کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت می‌کنید.

راهنمای تروفی بلاداستیند

توضیح: سامورای را به‌عقب برگردانید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت می‌کنید.

راهنمای تروفی بلاداستیند

توضیح: اثر هنری خشمگین را از بین ببرید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت می‌کنید.

راهنمای تروفی بلاداستیند

توضیح: مارکوئس آهنی را از بین ببرید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت می‌کنید.

راهنمای تروفی بلاداستیند

توضیح: اژدهای دو سر را از بین ببرید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت می‌کنید.

راهنمای تروفی بلاداستیند

توضیح: قطار در حال را متوقف کنید

برای کسب این تروفی و اچیومنت داستانی ابتدا باید Snake Charmer را کسب کرده باشید. سپس در پایین منطقه Towers of Twin Dragons یک صندوق طلایی را پیدا می‌کنید. در داخل این صندوق یک برومید نقره‌ای قرار دارد که باید آن را به دومینیک بدهید تا بتواند از شما عکس بگیرد. در ادامه عکسی را که گرفتید، به O.D بدهید. در انتها O.D به شما جواز به حرکت درآوردن قطار را می‌دهد. زمانی‌که سوار قطار شدید، زانگتسو به شما ملحق می‌شود و یک باس فایت برای شما تدارک دیده شده است. دراین‌میان اشاره کنم که تنها پنج دقیقه فرصت دارید تا این باس را به کمک زانگتسو از بین ببرید.

راهنمای تروفی بلاداستیند

توضیح: Hellraiser را متوقف کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت می‌کنید.

راهنمای تروفی بلاداستیند

توضیح: اژدها را از بین ببرید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت می‌کنید.

راهنمای تروفی بلاداستیند

توضیح: به قول خود عمل کنید

این تروفی و اچیومنت مربوط به یکی از پایان‌های بد بازی می‌شود و امکان دارد آن را از دست بدهید. ازاین‌رو پیشنهاد می‌کنم قبل از وارد شدن به محیط باس فایت گبل، از فایل‌های ذخیره‌ای خود یک نسخه پشتیبان را تهیه کنید. زمانی‌که تروفی و اچیومنت Dragonslayer را کسب کردید، می‌توانید به Hall of Termination وارد شوید. در ادامه تنها کاری که لازم است انجام دهید، این است که گبل را بدون کمک گرفتن از زانگتسو از بین ببرید.

راهنمای تروفی بلاداستیند

توضیح: دوشیزه بی‌رحم را از بین ببرید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت می‌کنید.

راهنمای تروفی بلاداستیند

توضیح: کیمیاگر را مطیع خود کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت می‌کنید. پس از کشتن دوشیزه بی‌رحم، مهارت Blood Stain را کسب خواهید کرد. تمام خون داخل آب‌نما را جذب کنید تا بتوانید به بخش جدیدی از منطقه‌ی Forbidden Underground Waterway دسترسی پیدا کنید. در این محیط و داخل آب، موجودات دریای را می‌بینید که درخشان هستند. آن‌ها را بکشید و سعی کنید شاردشان را کسب کنید. شارد این دشمنان به شما اجازه می‌دهد تا زیر آب شنا کنید. ازاین‌رو با شنا کردن در زیر اب به‌منطقه‌ی Hidden Desert می‌رسید. باس این منطقه را از بین ببرید.

راهنمای تروفی بلاداستیند

توضیح: بر خودتان پیروز شوید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت می‌کنید. بازیکنان با اینکه شارد هیولاهای دریایی را دریافت کرده‌اند، اما همچان برای شنا کردن و رسیدن به اعماق محیط آبی بازی محدود هستند. با کشتن باس منطقه صحرایی، مهارتی به شما داده می‌شوید که می‌توانید در اعماق دریا به‌راحتی حرکت کنید. از این مهارت استفاده کنید تا به منطقه Secret Sorcery Lab برسید و باس این بخش را هم شکست دهید.

راهنمای تروفی بلاداستیند

توضیح: اسب اسکلتی را از بین ببرید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت می‌کنید. در ادامه‌ی روند بازی به یک غار جهنمی می‌رسید. در انتهای مسیر با یک باس روبه‌رو می‌شوید که پس از شکست دادن وی، این تروفی و اچیومنت را کسب می‌کنید.

راهنمای تروفی بلاداستیند

توضیح: شمشیری را پیدا کنید که شیاطین از آن می‌ترسند

برای کسب این تروفی و اچیومنت باید مهارت معکوس کردن و لباس Aegis Plate را کسب کرده باشید. از اینجا می‌توانید نحوه‌ی پیدا کردن این لباس را مشاهده کنید. در ادامه لباس ذکر شده را بپوشید و وارد Oriental Sorcery Lab بشوید.

راهنمای تروفی بلاداستیند

توضیح: دوک قمارباز را شکست دهید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت می‌کنید. برای رسیدن به پایان واقعی بازی، باید تمامی باس‌های ذکر شده را بکشید تا به Den of Behemoths برسید. برای رسیدن به این مورد، پس از کسب تروفی و اچیومنت His Blade، زانگتسو را دریافت می‌کنید. در ادامه به‌سراغ گبل بروید و با ازطریق کاتانا با اون مبارزه کنید. دراین‌میان زمانی‌که مشاهده کردید ماه قرمز شده است، به‌جای ضربه‌زدن به گبل، به ماه ضربه وارد کنید. این کار را تا انتهای نبرد انجام دهید تا بتوانید به پایان واقعی دسترسی پیدا کنید. زمانی‌که این موارد را انجام دادید، به محل مشخص شده در تصویر زیر بروید. در این اتاق ازطریق زانگتسو به ماه قرمز ضربه وارد کنید. این کار باعث باز شدن یک پورتال می‌شود که شما را وارد Den of Behemoths می‌کند. در انتها مسیر خود را ادامه دهید و باس این منطقه را هم از بین ببرید تا تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنید.

راهنمای تروفی بلاداستیند

توضیح: بانوی ماه مرگ‌بار را از بین ببرید

پس از کسب تروفی و اچیومنت قبل، وارد منطقه‌ی Glacial Tomb شوید که آخرین محیط بازی است. مسیر را ادامه دهید تا به باس فایت این منطقه به نام گریموری برسید. گریموری را با شمشیر زانگتسو از بین ببرید، زیرا این شمشیر آسیب زیادی را به گریموری وارد می‌کند.

راهنمای تروفی بلاداستیند

توضیح: ارباب جدید قلعه را مشاهده کنید

تروفی و اچیومنت مورد نظر مربوط به یکی دیگر از پایان‌های بد بازی می‌شود. برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده، پس از کسب کاتانا زانگتسو، به‌سراغ گبل بروید و با او مبارزه کنید، اما این بار اصلا توجهی به عوض شدن رنگ ماه نداشته باشید. پس از شکست دادن گبل، تروفی و اچیومنت ذکر شده را دریافت می‌کنید.


منبع Psnprofiles
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده