// پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

بازی Cyberpunk 2077 دارای چند درجه سختی متفاوت و باران اسیدی است

کارگردان بخش رابط کاربری بازی سایبرپانک 2077 طی مصاحبه ‌ای اطلاعات جذابی از تفاوت درجه‌های سختی و سیستم آب و هوای بازی ارائه داد.

پس از فروکش تقریبی موج لرزه‌ای که بازی Cyberpunk 2077 در نمایشگاه E3 2019 به راه انداخت، طی هفته‌ها و روزهای اخیر شاهد ارائه‌ی اطلاعات جذابی از این بازی مورد انتظار بوده‌ایم؛ از روند پیشرفت شخصیت و تبلیغات برندهای درون بازی گرفته تا اطلاعاتی در مورد داستان جذاب آن و حتی محدوده‌ی آزادی عمل بازیکنان در کشتن NPCها.

حالا آلوین لیو، کارگردان رابط کاربری (UI) سایبرپانک 2077، طی مصاحبه‌ای با سایت WCCF Tech اطلاعات جدیدی در مورد تنظیمات درجه‌ی سختی بازی منتشر کرده است. طبق این مصاحبه ساخته‌ی جدید CD Projekt Red نیز مانند اثر محبوب این استودیو، یعنی ویچر 3 دارای چند درجه‌ی سختی متفاوت خواهد بود که براساس آنها هم بازیکنان با تجربه و هم کسانی که به تازگی قصد تجربه‌ی چنین اثری را دارند می‌توانند از این بازی لذت ببرند. لیو همچنین در مورد درجه‌ی سختی هاردکور بازی گفت:

جالب‌‌ترین بخش از نظر من حالت هاردکور بازی است که ما طی آن رابط کاربری‌ای را که شما در اختیار دارید خاموش می‌کنیم و این یک چالش واقعی برای بیشتر بازیکنان خواهد بود. همچنین، در همین حال اگر می‌خواهید به صورت عادی و فقط برای داستان بازی آن را تجربه کنید، یا شاید تجربه‌ی بازی‌های شوتر را نداشته باشید [باز هم قادر به لذت بردن از بازی خواهید بود]، چرا که این موضوع یک نگرانی بزرگ برای ما بود.

ما می‌خواهیم یک داستان را روایت کنیم. شاید شما یکی از طرفداران بازی ویچر باشید و با تجربه‌ی یک بازی‌ شوتر راحت نباشید؛ ما برای چنین موقعیتی نیز تنظیماتی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهیم. ما حتی سلاح‌هایی برای این موضوع داریم. اگر دموی سال پیش را به خاطر بیاورید سلاحی به نام اسمارت گان داشتیم که به شما در نشانه‌گیری کمک می‌کرد. هرچند گلوله‌ها از حالت معمولی بسیار کندتر و کمی ضعیف‌تر بودند، اما اگر در نشانه‌گیری مهارت ندارید همیشه می‌توانید از اسمارت گان استفاده کنید.

اطلاعات جالب دیگری که طی صحبت‌های آلوین لیو به آن اشاره شد آب و هوای داینامیک بازی و این موضوع بود که NPCها هنگام بارندگی به دنبال سرپناه می‌گردند؛ چرا که نایت سیتی شهری آلوده است و باید انتظار بارش باران اسیدی در این شهر را داشته باشیم:

نایت سیتی شهری بسیار آلوده است و ما همچنین در حال تحقیق در مورد چنین مواردی از قبیل آلودگی، گرمایش جهانی و در کل همه چیز هستیم.

بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۰ (۲۸ فروردین ۹۹) برای پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد و احتمالا شما هم مانند بسیاری از گیمرهای‌های سراسر جهان مشتاق تجربه‌ی این اثر جذاب با حضور کیانو ریوز هستید. باید تا آن روز منتظر ماند و دید که آیا شاهد حضور شاهکار دیگری در کارنامه‌ی سازندگان Witcher 3 خواهیم بود یا این بازی با سرنوشتی تراژدیک مواجه می‌شود. پیش‌بینی و نظرات خود در مورد این بازی را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده