نویسنده: حسین صدری
// پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹

سازندگان Cyberpunk 2077 از روند پیشرفت شخصیت و تبلیغات برندهای درون بازی می‌گویند

به‌تازگی ویدیوهایی در اکانت توییتر بازی Cyberpunk 2077 منتشر شده‌اند که درطی آن‌ها سازندگان درباره‌ی ویژگی‌های مختلف بازی صحبت می‌کنند.

شرکت سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) به‌تازگی ازطریق توییتر اطلاعات جالبی را از بازی موردانتظار خود یعنی Cyberpunk 2077 منتشر کرده است. در این ویدیوها سازندگان بازی درباره ویژگی‌های این اثر و مواردی که قرار است درون آن مشاهده کنیم صحبت می‌کنند. نخستین ویدیو، یکی از کارگردانان هنری بازی یعنی کاسیا ردسویک را نشان می‌دهد. او مسئول بخش تبلیغات درون بازی است و وظیفه دارد پوسترهای تبلیغاتی و تصاویر مربوط به برندهای مختلف را طراحی کند. البته این تبلیغات و برندها به‌هیچ‌وجه در دنیای واقعی وجود ندارند. عنصر تبلیغات یکی از عناصری است که اتمسفر بازی‌ها و فیلم‌های سایبرپانک را شکل می‌دهد و معمولا در چنین محصولاتی شاهد تبلیغات گسترده برای محصولات، پوسترهای عظیم‌الجثه و تصاویر نورانی و به‌شدت جلب‌توجه‌کننده هستیم.

در این ویدیو، کارگردان هنری بازی تصویر بسیار جالبی را نشان می‌دهد؛ پوستری که یکی از برندهای داخل بازی را معرفی می‌کند. با توجه به سطح دقت و خلاقیت موجود در طراحی پوسترهای این بازی، می‌توانیم انتظار داشته باشیم بازی از این حیث بسیار توانمند و زیبا ظاهر شود. طبق توضیحات اکانت توییتر بازی:

نایت سیتی مکانی است که شما می‌توانید گونه‌های مختلفی از تبلیغات را در آن مشاهده کنید. تبلیغات نئونی هر گوشه‌ی این ابرشهر بسیار بزرگ را احاطه کرده‌اند. با کاسیا ردسویک، یکی از کارگردانان هنری‌ای که روی بازی کار می‌کند آشنا شوید و پوسترها و تبلیغات مورد علاقه‌ی او را ببینید!

وقتی مدت زیادی از یک اسلحه استفاده کنید، شخصیت اصلی بازی قادر است به‌صورت دقیق‌تری با آن نشانه‌گیری کند و همچنین انیمیشن‌هایی که برای تعامل با آن اسلحه طراحی شده‌اند نیز به مرور زمان عوض می‌شوند

شما می‌توانید از طریق این لینک، صحبت‌های کارگردان هنری بازی در توییتر را ببینید و از موارد موردعلاقه‌اش بشنوید. دومین ویدیویی که توسط سازندگان منتشر شده، یکی از طراحان مراحل بازی یعنی مایلز توست را نشان می‌دهد. او در این ویدیو، یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهد؛ ویژگی‌ای که پیشتر در نمایش‌های بازی توضیح داده نشده بود و از وجود آن خبر نداشتیم. طبق گفته‌های طراح مراحل بازی، در بازی هرچه بیشتر از یک اسلحه استفاده کنید، در استفاده از آن اسلحه‌ی خاص مهارت بیشتری پیدا خواهید کرد. وقتی برای مدت زیادی از یک اسلحه استفاده کنید، شخصیت اصلی بازی قادر است به‌صورت دقیق‌تری با آن نشانه‌گیری کند و همچنین انیمیشن‌هایی که برای تعامل با آن اسلحه طراحی شده‌اند نیز به مرور زمان عوض می‌شوند. انیمیشن‌ها به‌مراتب کوتاه‌تر و بسیار جالب‌تر می‌شوند و نشان می‌دهند شخصیت اصلی بازی حالا در استفاده از آن‌ها بسیار مجرب است.

من ۶۰ ثانیه فرصت دارم تا با شما درباره‌ی موردی صحبت کنم که ما پیشتر چیزی درباره آن نگفته‌ایم. زمانی که شما به انجام بازی می‌پردازید، وقتی که با سلاح‌ها شلیک می‌کنید، به‌مرور زمان مهارت شما در استفاده از آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. در واقع دقت و سرعت استفاده‌ی شما از آن‌ها بیشتر می‌شود و نکته‌ی جالب ماجرا این است که انیمیشن‌های بازی هم متناسب با همین ویژگی تغییر می‌کنند. بنابراین، خشاب‌گذاری مجدد سلاح‌ها بسیار نرم‌تر می‌شود، کار کردن با آن‌ها برایتان جذاب‌تر می‌شود و به معنای واقعی این حس به شما دست می‌دهد که درون بازی در حال پیشرفت کردن هستید.

اگر می‌خواهید درباره ساخته‌ی بزرگ CD Projekt RED اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید مقالات زومجی درباره این بازی را مطالعه کنید. خوشبختانه طرفداران بازی قرار نیست برای مدت زیادی منتظر انتشار ویدیوهای جدیدی از بازی باشند؛ چراکه دموی گیم‌پلی بازی قرار است در نمایشگاه PAX East به‌صورت عمومی به نمایش در بیاید. در تازه‌ترین اخبار منتشر شده از بازی می‌دانیم که جدیدترین ساخته‌ی سی دی پراجکت رد قرار است داستانی بسیار احساسی داشته باشد و بازیکنان را به گریه بیندازد.

بازی Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ شانزدهم آوریل سال ۲۰۲۰ (۲۸ فروردین سال ۱۳۹۹) برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 راهی بازارهای جهانی شود. این بازی احتمالا برای نسل بعدی کنسول‌های خانگی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما کاربران زومجی درباره این بازی نقش‌آفرینی بزرگ چیست؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده