نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۹

فروش جهانی فیلم Spider-Man: Far From Home از مرز ۸۰۰ میلیون دلار عبور کرد

در ادامه فروش بسیار موفق فیلم Spider-Man: Far From Home در گیشه جهانی، این فیلم به فروش یک میلیاردی بسیار نزدیک شده است.

مدتی می‌شود که اکران جهانی فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) آغاز شده که استقبال بسیار خوبی نیز از این فیلم ابرقهرمانی شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) ممکن است اولین فیلم اقتباسی از مرد عنکبوتی باشد که به فروش جهانی یک میلیارد دلار دست پیدا می‌کند. طبق خبری که EntertainmentWeekly منتشر کرده، فیلم Spider-Man: Far From Home در دومین پایان هفته اکرانش ۴۵.۳ میلیون دلار دیگر فروخت تا بار دیگر صدرنشین گیشه شود و همچنین مجموع فروش این فیلم به ۲۷۴.۵ میلیون دلار افزایش پیدا کند. افت فروش این فیلم نسبت به هفته گذشته تنها ۵۱ درصد بوده و فیلم Far From Home در ۱۳ روز اول اکران خود ۲۲ درصد فروش بهتری را نسبت به فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) تجربه کرده است. 

Spider-Man: Far from Home

همچنین فیلم Spider-Man: Far From Home بیش از ۱۰۰ میلیون دلار دیگر در دیگر کشورهای جهان فروش کرد تا فروش خارج از آمریکای این فیلم به ۵۷۲.۵ میلیون دلار نیز افزایش پیدا کند تا بدین ترتیب فروش جهانی این فیلم از مرز ۸۰۰ میلیون دلار هم عبور کند. دنباله فیلم اسپایدرمن تا به امروز ۸۴۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده تا نه تنها به‌زودی به پر فروش‌ترین فیلم اقتباس شده از مجموعه مرد عنکبوتی در سراسر جهان تبدیل شود، بلکه شانس بسیار زیادی را برای رسیدن به فروش یک میلیاردی داشته باشد که موفقیت بسیار بزرگی برای یک فیلم اقتباس شده از شخصیت اسپایدرمن است. اگرچه هنوز ساخت فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن ۳) توسط مارول یا سونی پیکچرز تایید نشده، اما از هم‌اکنون صحبت در مورد این فیلم آغاز شده و اخیرا جان واتس، کارگردان دو قسمت اخیر فیلم Spider-Man، گفته که دوست دارد کراون شکارچی (Kraven the Hunter) آنتاگونیست قسمت بعدی باشد.

تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Far From Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده