نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۲

تاریخ انتشار فصل دوم سریال Mindhunter اعلام شد

سرانجام و پس از یک انتظار طولانی، شبکه نتفلیکس تاریخ انتشار فصل دوم سریال Mindhunter را تایید و اعلام کرده است.

آذر ۹۶ بود که سریال Mindhunter (شکارچی ذهن) برای فصل دوم تمدید شد، اما تا به امروز شاهد انتشار فصل دوم این سریال نبوده‌ایم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس تاریخ انتشار فصل دوم این سریال جنایی را تایید و اعلام کرده است. شبکه Netflix اعلام کرد که فصل دوم سریال Mindhunter قرار است در تاریخ ۱۶ آگوست ۲۰۱۹ (۲۵ مرداد ۱۳۹۸) منتشر شود تا طرفداران نزدیک به دو سال در انتظار فصل دوم این سریال بوده باشند. سریال Mindhunter داستان دو مامور سازمان FBI به‌نام‌های هولدن فورد و بیل تنچ با همکاری روانشناس وندی کار را دنبال می‌کند. آن‌ها وظیفه دارند تا با قاتلان سریالی گفتگو کنند و انگیزه، فکر و روش قتل آن‌ها را بررسی کنند و متوجه شوند تا این تحقیقات باعث شود قتل‌های مشابه یا دیگر قاتلان سریالی کشف و دستگیر شوند. 

mindhunter

اتفاقات فصل دوم سریال Mindhunter در بین سال‌های ۱۹۷۹ تا ۱۹۸۱ جریان خواهد داشت که در واقع اتفاقات آن دو سال پس از حوادث فصل اول آغاز می‌شود. انتظار می‌رود که تمرکز فصل دوم این سریال روی قتل‌های زنجیره‌ای کودکان در آتلانتا باشد که در یک دوره کوتاه ۲۸ کودک به قتل رسیده بودند. جاناتان گروف، هولت مک‌کالانی، هانا گراس و آنا تورو، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Mindhunter حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند و در فصل دوم این سریال قرار است شاهد حضور چارلز منسن باشیم که دیمون هریمن نقش این شخصیت را بر عهده داشته است. دیوید فینچر که پیش از این کارگردانی دو قسمت از سریال House of Cards (خانه پوشالی) را بر عهده داشت، به‌عنوان تهیه کننده و کارگردان در سریال Mindhunter حضور دارد و بار دیگر با نتفلیکس همکاری کرده است. 

جو پنهال، نویسنده فیلم The Road (جاده)، وظیفه ساخت سریال Mindhunter را بر عهده دارد و برای ساخت فصل دوم این سریال نیز بازگشته است. دیوید فینچر، شارلیز ترون، جو پنهال، سین چافین و جوشوآ دونن، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Mindhunter حضور دارند. فینچر که پیش از این کارگردانی ۴ قسمت فصل اول این سریال را بر عهده داشته، کارگردانی قسمت اول و هشتم فصل دوم سریال Mindhunter را نیز بر عهده داشته است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده