نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

سریال Mindhunter برای فصل دوم تمدید شد

شبکه نتفلیکس با انتشار تصویری، از تمدید سریال شکارچی ذهن (Mindhunter) برای فصل دوم خبر داد.

شبکه نت فلیکس با انتشار تصویر و ویدیویی در اینستاگرام اعلام کرد که سریال Mindhunter برای فصل دوم تمدید شده است. کارگردانی چهار قسمت از فصل اول این سریال بر عهده دیوید فینچر بوده که پیش از این کارگردانی دو قسمت از سریال House of Cards (خانه پوشالی) را نیز بر عهده داشته است. تصویر و ویدیوی منتشر شده سریال Mindhunter حاوی هیچ اطلاعاتی از فصل دوم این سریال نیست و تنها برای تایید ساخت فصل دوم آن منتشر شده است. علاوه بر این، هنوز تاریخی برای پخش فصل دوم این سریال اعلام نشده است. سریال Mindhunter داستان دو مامور FBI را روایت می‌کند که در حال تحقیق روی یک پرونده ترسناک و شیطانی هستند و باید پاسخ‌های بی‌رحمانه‌ای را کشف کنند.

Mindhunter Season 2

جاناتان گروف، هولت مک‌کالانی، هانا گراس و آنا تورو، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Mindhunter حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دیوید فینچر، آصف کاپادیا، توبیاس لیندهولم و اندرو داگلاس نیز کارگردانی ۱۰ قسمت فصل اول این سریال را بر عهده داشته‌اند و احتمالا برای کارگردانی فصل دوم این سریال نیز باز خواهند گشت. جو پنهال، نویسنده فیلم The Road (جاده)، کار ساخت سریال Mindhunter را بر عهده دارد و برای ساخت فصل دوم این سریال نیز باز خواهد گشت. دیوید فینچر، شارلیز ترون، جو پنهال، سین چافین و جوشوآ دونن، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Mindhunter حضور دارند.

فصل اول سریال Mindhunter در ماه اکتبر امسال (مهر) از شبکه Netflix منتشر شد و با استقبال منتقدان و کاربران این شبکه روبه‌رو شد. فصل اول این سریال توانسته ۹۶ درصد نقد مثبت در وب‌سایت راتن تومیتوز را دریافت کند. آیا شما برای فصل دوم سریال Mindhunter هیجان‌زده هستید؟ نظر شما در مورد فصل اول این سریال چه بوده است؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده