نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

همکاری نتفلیکس با زک اسنایدر برای ساخت انیمه‌ای با موضوع اساطیر اسکاندیناوی

زک اسنایدر در دومین همکاری مشترک خود با نتفلیکس در حال ساخت یک انیمه سریالی براساس اساطیر اسکاندیناوی است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس در حال گسترش همکاری خود با زک اسنایدر، کارگردان فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) و فیلم Watchmen (واچمن)، است. اسنایدر قرار است به‌عنوان تهیه کننده اجرایی و یکی از سازندگان، در یک انیمه سریالی اورجینال براساس دنیای اساطیر اسکاندیناوی بار دیگر با شبکه Netflix همکاری کند. جی اولیوا که سال‌ها برای طراحی و ایجاد استوری برد با اسنایدر در پروژه‌های مختلفی از جمله فیلم Justice League (لیگ عدالت) همکاری کرده بود، قرار است به‌همراه اسنایدر روی این سریال انیمه‌ای کار کند و او به‌عنوان شورانر، کارگردان و تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد. در حال حاضر اسنایدر وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان) را برای شبکه نتفلیکس بر عهده دارد.

در فیلم Army of the Dead قرار است شاهد حضور بازیگرانی چون دیو باتیستا، الا پورنل، آنا د لا رگه‌را، تئو روسی و هما قریشی، باشیم. همچنین اولیوا و نتفلیکس در حال همکاری برای ساخت انیمه Trese نیز هستند که اتفاقات این انیمه سریالی در شهر مانیل، پایتخت کشور فیلیپین جریان دارد و در حال حاضر تمرکز اولیوا روی مراحل تولید سریال Trese است. جان دردریان، رئیس بخش برنامه‌های انیمه‌ای شبکه نتفلیکس گفت:

زک اسنایدر دارای نوآوری در داستان سرایی بصری است و باعث حرکت رو به جلوی این صنعت شده که او را به یکی از فیلمسازان متمایز نسل خود تبدیل کرده است. ما بیشتر از این نمی‌توانیم هیجان زده باشیم که با او و تیم استثنایی‌اش قرار است همکاری کنیم تا در این سریال شخصیت‌های شناخته شده و داستان‌های اساطیر اسکاندیناوی را در این سبک بی‌نظیر به تصویر بکشیم.

جی اولیوا

دبورا اسنایدر و وسلی کولر نیز به‌عنوان تهیه کننده به‌‌همراه اسنایدر در این پروژه بدون نام حضور دارند که کمپانی Stone Quarry Animation نیز وظیفه ساخت این سریال را بر عهده خواهد داشت که کمپانی تازه تاسیس اولیوا است. انیمه‌های اورجینالی چون انیمه The Seven Deadly Sins (هفت گناه کبیره)، سریال Castlevania (کسلوانیا)، سریال Aggretsuko (اولترامن) و انیمه Ultraman (اولترامن) را تولید و منتشر کرده و همچنین ساخت انیمه‌های بیشتری براساس IPهای محبوب را نیز در دستور کار خود دارد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده