نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

ویدیوهای جدید فیلم شیر شاه صحنه‌هایی خاطره‌انگیز را به تصویر می‌کشد

به تازگی ویدیوهای جدیدی از فیلم The Lion King منتشر شده که در آن شاهد صحنه‌های خاطره‌انگیزی هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوهای جدیدی از فیلم The Lion King (شیر شاه) منتشر شده است. به تازگی کمپانی والت دیزنی چهار ویدیو از فیلم لایو اکشن و موزیکال شیر شاه را به اشتراک گذاشته که در این ویدیوها شاهد صحنه‌های خاطره‌انگیزی هستیم. از جمله این ویدیوها می‌توان به بخشی از صحنه اجرای موزیکال آهنگ Hakuna Matata توسط سیمبا، تیمون و پومبا اشاره کرد که متاسفانه تاکنون کیفیت رسمی و بهتری از آن منتشر نشده است. در سه ویدیوی دیگر که کیفیت بهتر و رسمی از آن منتشر شده، شاهد معرفی سیمبا به حیوان‌ها، اولین دیدار سیمبا با پومبا و تیمون که در این صحنه سیمبا توسط این دو نفر پیدا و نجات داده می‌شود و همچنین صحبت اسکار با سیمبا هستیم. شما در ادامه می‌توانید این چهار ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دونالد گلاور، جیمز ارل جونز، چویتل اجیوفور، بیانسه، سث روگن، جان الیور، بیلی ایکنر، الفری وودارد، جان کانی، فلورنس کازومبا، اریک آندره، کیگان-مایکل کی، ایمی سداریس، جی‌دی مک‌کرری و شهدی رایت جوزف، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Lion King به‌عنوان صداپیشه حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده جان فاورو بوده که او پیش از این کارگردانی فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) را بر عهده داشته است. همچنین پیش بینی می‌شود فیلم شیر شاه افتتاحیه بزرگی را در گیشه تجربه کند که احتمالا این فیلم می‌تواند رکورد افتتاحیه فیلم‌های لایو اکشن دیزنی را بشکند.

فیلم The Lion King برای اکران در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۹ (۲۸ تیر ۱۳۹۸)‌ برنامه‌ریزی شده است. انیمیشن The Lion King در سال ۱۹۹۴ به روی پرده رفت و موفق شد بیش از ۹۶۸ میلیون دلار فروش کند و همچنین موفق شد برنده ۲ جایزه اسکار نیز شود.


منبع Coomicbookmvie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده