// شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

بازی Ni No Kuni: Wrath of the White Witch Remastered پیش از نمایشگاه E3 2019 فاش شد

بازی Ni No Kuni: Wrath of the White Witch Remastered درحالی که هنوز چند روز تا شروع E3 2019 باقی مانده، فاش شد.

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، تعدادی از بازی‌های استودیو Bandai Namco Entertainment که قرار بود در نمایشگاه E3 2019 به‌طور رسمی معرفی شوند، فاش شده‌اند. کمی پیش تعدادی اسکرین‌شات از بازی جدید مجموعه Tales به نام Tales of Arise منتشر شد و کمی پس از آن نسخه‌ی ریمستر بازی Ni No Kuni: Wrath of the White Witch برای پی سی، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز فاش شد.

اولین اطلاعات فاش شده در مورد بازی Ni No Kuni: Wrath of the White Witch Remastered طی پستی در سایت ResetERA منتشر شد که مدت کمی پس از انتشار از سایت برداشته شد. پس از این اتفاق Direct-Feed Games در توییتر خود درکنار اعلام خبر فاش شدن بازی Ni No Kuni: Wrath of the White Witch Remastered، لوگو و تصویری از این بازی را نیز منتشر کرد که در ادامه‌ می‌توانید این تصاویر را ببینید. در این توییت به پلفترم‌های احتمالی این بازی اشاره‌ای نشده است که این بدین معنا است که برای فهمیدن اطلاعات دقیق‌تر در این رابطه باید منتظر نمایشگاه E3 باشیم.

نسخه اول Ni No Kuni: Wrath of the White Witch در سال ۲۰۱۰ در سبک نقش آفرینی توسط استودیوی Level-5 مخصوص کنسول دستی Nintendo DS ساخته شد و پس از آن در سال ۲۰۱۳ توسط Bandai Namco Entertainment برای کنسول پلی‌استیشن 3 منتشر شد. این بازی تا به حال در انحصار پلی‌استیشن 3 باقی مانده است. Ni No Kuni: Wrath of the White Witch علاوه‌بر سبک سرگرم کننده‌ی نقش آفرینی خود، شامل کات سین‌های بسیار چشم نواز توسط Studio Ghibli معروف هم بود.

نسخه‌ی دوم این بازی با نام Ni no Kuni II در تاریخ ۳ فروردین ۹۷ برای پلی‌استیشن 4 و پی سی منتشر شد که می‌توانید پیش از تجربه‌ی نسخه‌ی ریمستر Ni No Kuni: Wrath of the White Witch آن را تجربه کنید.

به نظر می‌رسد برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی بازی Ni No Kuni: Wrath of the White Witch Remastered باید منتظر E3 2019 بمانیم.

Ni No Kuni: Wrath of the White Witch Remastered


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده