نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۶

اعلام زمان شروع پخش فصل جدید سریال Mr Inbetween ،Mayans MC و It’s Always Sunny In Philadelphia

شبکه FX زمان شروع پخش فصل جدید سریال‌هایی چون سریال Mr Inbetween ،Mayans MC و It’s Always Sunny In Philadelphia را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه FX زمان شروع پخش فصل جدید چند سریال خود را تایید و اعلام کرده است. به نقل از ورایتی، اخیرا تاریخ شروع پخش چند سریال شبکه FX از جمله سریال It’s Always Sunny in Philadelphia (فیلادلفیا همیشه آفتابی است)، سریال Mr Inbetween (آقای میانجی) و سریال Mayans MC (مایانز ام سی)، اعلام شده که در واقع این سریال‌ها، سریال‌های پاییزی این شبکه هستند. سریال Mr Inbetween یک سریال بلک کمدی و درام نیم ساعته است که اسکات رایان وظیفه نوشتن فیلمنامه و ساخت آن و نش اجرتون وظیفه کارگردانی این سریال را بر عهده داشتند. این سریال در واقع توسط شبکه FX Australia تولید شده بود و توانست با تحسین منتقدان و استقبال بینندگان شبکه FX مواجه شود و به همین منظور، شبکه FX خیلی سریع از تمدید سریال Mr Inbetween برای فصل دوم خبر داد.

Mr. Inbetween

حال شبکه FX اعلام کرد که پخش فصل دوم سریال Mr Inbetween قرار است از تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۱ شهریور ۱۳۹۸) آغاز شود. همچنین فصل اول این سریال هم‌اکنون از طریق FX Now و FX On Demand در دسترس مشترکین آن است. اسکات رایان، بروک ساچول، جاستین روزنیاک، نیکولاس کسیم، چیکا یاسومورا، دیمن هریمن، ناتالی ترن و جیسون توزر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Mr Inbetween حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال Mayans MC که در واقع اسپین‌آف سریال Sons of Anarchy (پسران آنارکی) است، توانست رکورد شبکه FX را بشکند و هم‌اکنون یکی از محبوب‌ترین سریال‌های این شبکه است که همین موضوع باعث شد تا در حالی که پخش فصل اول آن به پایان نرسیده بود، شبکه FX سریال مایانز ام‌سی را برای فصل دوم تمدید کند. فصل دوم سریال Mayans MC قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود و پخش آن نیز از تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۲ شهریور ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد.

Mayans MC

جی‌دی پاردو، ادوارد جیمز آلموس، ژاکلین ابرادورز، سارا بولگر، ریچارد کابرال، آنتونیو جارامیلو، کلیتون کاردناس، امیلیو ریورا، کارلا باراتا، جان اورتیز، مایکل اربی، دنی پینو، رائول تروهی‌یو و الکساندرا بارتو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Mayans MC حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر این، شبکه FX اعلام کرد که پخش فصل چهاردهم سریال It’s Always Sunny in Philadelphia از تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۹ (۳ مهر ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد که مانند فصل‌های اخیر، این سریال کمدی و سیتکام از طریق شبکه FXX به‌روی آنتن خواهد رفت. گلن هاوتون، چارلی دی، راب مک‌الهنی، کیتلین اولسون و دنی دویتو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال It’s Always Sunny in Philadelphia حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده