// پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۴

سریال Mr Inbetween برای فصل دوم تمدید شد

شبکه FX طی آخرین اقدام خود فصل دوم سریال تحسین شده و محبوب Mr Inbetween را برای برای پخش از این شبکه تایید کرد. با زومجی همراه باشید.

بنا به گزارش منتشر شده از سوی هالیوود ریپورتر شبکه FX و کمپانی Foxtel فصل دوم سریال تحسین شده Mr Inbetween را تایید کردند. Mr Inbetween یک سریال درام استرالیایی الهام گرفته شده از فیلم Magician محصول سال ۲۰۰۵ به کارگردانی و نویسندگی اسکات رایان، ستاره سریال است. اسکات همچنین علاوه بر ایفای نقش اصلی، وظیفه نویسندگی ۶ قسمت از این مجموعه تلویزیونی را بر عهده داشته است. این اثر برای اولین بار در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) امسال در آمریکا به روی آنتن رفت و توانست رضایت منتقدان و همچنین تماشاگران سریال را به خوبی به‌دست آورد.

Mr.Inbetween

اریک شریر (Eric Schrier)، رئیس برنامه‌ریزی شبکه FX در اینباره می‌گوید:

این بسیار فوق‌العاده است که می‌بینیم منتقدان و تماشگران Mr.Inbetween را به خوبی پذیرفتند. حرکت سریع و دیوانه‌وار فصل اول را دید خلاق اسکات رایان و ناش (Nash Edgerton)، کارگردان مجموعه و عملکرد منظم و دقیق تیم تعریف کردند.

ما از ناش و اسکات، همکارانمان در Foxtel، جیسون بورز (Jason Burrows) تهیه‌کننده اجرایی، مایکل بنت (Michele Bennett)، تهیه کننده پروژه و تیم سازنده و بازیگری قدردانی می‌کنیم. ما به شدت مشتاق برگشتن به دنیای ری (Ray) در فصل دوم هستیم.

سریال Mr Inbetween در اصل برای شبکه FX استرالیا به عنوان اولین محصول درام این شبکه سفارش داده شده بود، اما با تعطیل شدن FX استرالیا قبل از زمان پخش این سریال، به طور عمومی از این شبکه پخش می‌شود. تاکنون اطلاعات دقیق‌تر و بیشتری مبنی بر تاریخ انتشار یا تعداد اپیزود‌های فصل دوم این سریال در دسترس قرار نگرفته است. اسکات رایان در نقش ری شو اسمیت، بروک ساچول در نقش الی، جاستین روزنیاک در نقش گری، نیکولاس کسیم در نقش بروس، چیکا یاسومورا در نقش بریتنی، دیمن هریمن در نقش فردی، ناتالی ترن در نقش جاکینتا و جیسون توزر در نقش واسیلی، از جمله بازیگران و هنرمندانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی به ایفا نقش پرداخته‌اند.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده