// سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

پیش درآمد داستانی Cyberpunk 2077 با عرضه یک بازی رومیزی در دسترس قرار می‌گیرد

بازی رومیزی Cyberpunk Red Jumpstart Kit در تاریخ ۱۰ مرداد ماه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا پیش درآمدی برای داستان Cyberpunk 2077 باشد.

Cyberpunk یک بازی رومیزی علمی تخیلی و نقش آفرینی است که در سال ۱۹۸۸ توسط مارک پانداسمیث، طراح بازی‌های ویدیویی، عرضه شد و با نام Cyberpunk 2013 در دسترس قرار گرفت. در ادامه و چند سال بعد، نسخه جدیدی از این بازی رومیزی در دست ساخت قرار گرفت و با اسم Cyberpunk 2020 عرضه شد. حال نسخه تازه‌ای برای این بازی رومیزی در نظر گرفته شده است که پیش درآمدی برای Cyberpunk 2077 است و جهان و شخصیت‌های Cyberpunk 2020 را به این بازی متصل می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سایت پالیگان به‌تازگی اعلام کرده است که ادیشن جدید بازی رومیزی سایبرپانک با نام Cyberpunk Red معرفی شده است. این بازی رومیزی همانند یک پل ارتباطی میان سایبرپانک 2077 و شخصیت‌هایش با بازی سایبرپانک 2077 عمل می‌کند. در ادامه مشخص شده است که این بازی رومیزی دارای یک ست مخصوص شروع به‌نام Cyberpunk Red Jumpstart Kit خواهد بود که در تاریخ ۱۰ مرداد ماه (یک آگوست) و رویداد Gen Con 2019 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

بااین‌حال اعلام شده است که نسخه‌ی کامل Cyberpunk Red در اواخر سال جاری میلادی توسط شرکت R. Talsorian Games منتشر می‌شود. Cyberpunk Red Jumpstart Kit با قیمت ۲۹.۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد و ماجراجویی کامل جهان سایبرپانک را در اختیار افراد تازه وارد قرار می‌دهد. این بازی رومیزی دارای کتاب نقش‌ شخصیت‌ها و توضیحات‌شان و همچنین کتاب پیش‌زمینه داستانی است. ازاین‌رو بازیکنان به‌خوبی با حال‌وهوای بازی و شخصیت‌ها آشنا می‌شوند و می‌توانند آن را در کنار دوستان‌شان تجربه کنند. از دیگر محتویات این پک شروع هم می‌توان‌به تاس، نقشه‌های مختلف و کارت کاراکترهای بازی اشاره کرد.

نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا از این بازی رومیزی استقبال می‌کنید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده