نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

پوستر نسخه طولانی‌تر فیلم Avengers: Endgame و اطلاعاتی از آن منتشر شد

به‌تازگی مارول استودیو پوستر و اطلاعاتی از نسخه طولانی‌تر فیلم Avengers: Endgame به اشتراک گذاشته که قرار است به‌زودی اکران شود.

ادامه این خبر ممکن است بخش‌هایی از داستان و اتفاقات فیلم Avengers: Endgame را برای شما فاش کند

.

.

.

مدتی پیش بود که کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، وجود یک نسخه طولانی‌تر و ویژه از فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) را رسما تایید و اعلام کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر و اطلاعات جدیدی از نسخه ویژه قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) منتشر شده است. طبق گفته مارول، این نسخه از فیلم دارای محتوایی چون یک صحنه حذف شده از فیلم، یک مقدمه جدید از جو و آنتونی روسو (کارگردان‌های فیلم) و یک پیش نمایش از فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) خواهد بود که اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست و تنها مارول از شروع پیش فروش نسخه طولانی‌تر فیلم Avengers: Endgame خبر داده است. علاوه بر این، مارول پوستری از این نسخه از فیلم نیز منتشر کرده که در آن شاهد دستکش جدید بی‌نهایت هستیم که توسط تونی استارک ساخته شده بود که Iron Man's Power Gauntlet نام داشت و در روی پوستر نوشته We Love You 3000 دیده می‌شود که به نحوی مارول استودیو از طرفداران دنیای سینمایی خود تشکر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر  فیلم Avengers: Endgame

همچنین کسانی که نسخه طولانی‌تر فیلم Avengers: Endgame را تماشا کنند، یک نسخه از این پوستر را دریافت خواهند کرد. فیلم Avengers: Endgame تا به امروز بیش از ۲.۷۵ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل ۸۳۴.۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱.۹۱۶ میلیارد دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. در حال حاضر اختلاف این فیلم با رکورد فیلم Avatar (آواتار) با فروش ۲.۷۸۸ میلیارد دلار، به ۳۸ میلیون دلار کاهش یافته و حال باید دید که فیلم Avengers: Endgame با نمایش جدید خود خواهد توانست این رکورد را بشکند یا فیلم آواتار همچنان رکورد خود را حفظ خواهد کرد. همچنین هفته آینده فیلم Spider-Man: Far From Home نیز به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت که می‌تواند فرصت مناسبی نیز برای افزایش فروش قسمت چهارم فیلم Avengers باشد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده