نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

فیلم Avengers: Endgame با صحنه‌های بیشتر دوباره اکران خواهد شد

مارول استودیو اعلام کرد که یک نسخه ویژه از فیلم Avengers: Endgame قرار است با صحنه اضافه و پس از پایان دوباره اکران شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک نسخه طولانی‌تر از فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) قرار است اکران شود. طبق خبری که ScreenRant منتشر کرده، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در حاشیه تور مطبوعاتی فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) تایید کرد که یک نسخه ویژه از قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) در هفته آینده قرار است دوباره به روی پرده‌های سینما برود. با اینکه در ابتدا تصور شد که این نسخه قرار است شامل صحنه‌های حذف شده باشد، اما فایگی تایید کرد که این تصاویر در واقع صحنه پس از پایان فیلم است که در نسخه اصلی فیلم وجود نداشت. فایگی گفت:

یک نسخه جدید از فیلم قرار است اکران شود که چند چیز جدید در پایان فیلم خواهد داشت.

کوین فایگی

فایگی اطلاعات بیشتری از نسخه ویژه فیلم Avengers: Endgame را به اشتراک نگذاشت، اما او در ادامه اشاره‌ای به محتویات این نسخه از فیلم کرد. فایگی در ادامه اضافه کرد:

اگر شما تا پایان فیلم باقی بمانید و فیلم را تماشا کنید، پس از آن شاهد صحنه پس از پایان، صفحه حذف شده، یک ادای احترام و چند شگفتی دیگر خواهید بود.

با این حال، اطلاعات بیشتری از نسخه ویژه فیلم Avengers: Endgame از جمله زمان انتشار، مدت زمان این نسخه و محتویات آن منتشر شده است که طبق اطلاعات فاش شده توسط Cinemark، مدت زمان این نسخه از فیلم قرار است ۱۸۸ دقیقه یا به عبارتی ۳ ساعت و ۸ دقیقه باشد که بدین ترتیب، نسخه ویژه فیلم Avengers: Endgame حدود ۷ دقیقه طولانی‌تر از نسخه اکران آن خواهد بود. این نسخه ویژه از قسمت چهارم فیلم Avengers قرار است در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۱۳۹۸) اکران شود که به نظر می‌رسد اکران آن نیز محدود نخواهد بود. این نسخه از فیلم دارای صحنه‌های اضافه است که در آن یک ادای احترام جدید به استن لی نیز وجود دارد که به نظر می‌رسد نسبت به ادای احترام‌های قبل فیلم‌های مارول تفاوت خواهد داشت.

Stan Lee

فیلم Avengers: Endgame تا به امروز ۲.۷۴۴ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده و برای رسیدن به رکورد فیلم Avatar (آواتار) با فروش ۲.۷۸۸ میلیارد دلار، نیاز به ۴۴ میلیون دلار فروش دیگر دارد که ممکن است این اکران دوباره بتواند باعث کاهش اختلاف و همچنین شکستن این رکورد شود. همچنین با توجه به نزدیک بودن به زمان اکران فیلم Spider-Man: Far From Home، به نظر می‌رسد که مارول زمان مناسبی را برای این اکران گسترده دوباره در نظر گرفته که واکنش‌های اولین آن نیز بسیار مثبت بوده است. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده