نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۳

جان فاورو از دلیل نقش آفرینی دوباره جیمز ارل جونز در فیلم شیر شاه می‌گوید؛ انتشار تصویر جدید

جان فاورو در مصاحبه جدید خود در مورد بازگشت جیمز ارل جونز برای صداپیشگی نقش موفاسا در فیلم The Lion King صحبت کرده و تصویر جدیدی نیز از این فیلم منتشر شده است.

کمتر از یک ماه دیگر فیلم The Lion King (شیر شاه) به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت و از هم‌اکنون پیش‌بینی می‌شود که این فیلم لایو اکشن افتتاحیه بزرگی را تجربه خواهد کرد. در این فیلم، شاهد حضور صداپیشگان مشهوری هستیم، اما در بین نام‌های فهرست صداپیشگان فیلم شیر شاه، نام جیمز ارل جونز برای صداپیشگی  پادشاه موفاسا نیز دیده می‌شود که پیش از این در انیمیشن The Lion King نیز صداپیشگی این شخصیت را بر عهده داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جان فاورو، کارگردان فیلم شیر شاه، از دلیل ارل جونز برای بازگشت در این فیلم گفت و همچنین تصویر جدیدی نیز از فیلم جدید لایو اکشن والت دیزنی منتشر شده است. در مصاحبه با امپایر، فاورو گفت که هیچ راهی که با دو نسخه از صدای موفاسا ارتباط برقرار کند، وجود نداشت و به همین منظور آن‌ها تصمیم گرفتند تا با جونز برای بازگشت در فیلم The Lion King مذاکره کنند. فاورو گفت:

من صدای جونز را به‌عنوان یک میراث در هر دو نسخه میبینم. زمانی که در حال شنیدن دیالوگ‌های او هستید، خطوط دیالوگ خیلی واقعی و سورئال می‌شوند.

فاورو در ادامه اشاره کرد که از زمان اکران انیمیشن شیر شاه، جونز ۲۰ سال پیرتر شده و به عقیده او، صدای جونز برای اقتباس لایو اکشن آن بسیار مناسب‌تر و جا افتاده‌تر نیز شده است. فاورو در ادامه گفت:

لحن صدای او تغییر کرده است. این موضوع به خوبی روی نقش او تاثیر گذاشته، چرا که به نظر می‌رسد که او یک پادشاه است که به مدت طولانی حکومت می‌کند.

همچنین مجله امپایر تصویر جدیدی از فیلم The Lion King را منتشر کرده که در این تصویر شاهد حضور پادشاه موفاسا، سیمبا و زازو هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Lion King

فیلم The Lion King برای اکران در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۹ (۲۸ تیر ۱۳۹۸)‌ برنامه‌ریزی شده است. دونالد گلاور، جیمز ارل جونز، چویتل اجیوفور، بیانسه، سث روگن، جان الیور، بیلی ایکنر، الفری وودارد، جان کانی، فلورنس کازومبا، اریک آندره، کیگان-مایکل کی، ایمی سداریس، جی‌دی مک‌کرری و شهدی رایت جوزف، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Lion King به‌عنوان صداپیشه حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده