نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

فیلم Halloween 2 برای اکران در سال 2020 در دست ساخت است؛ بازگشت جیمی لی کرتیس

طبق اخبار منتشر شده، یونیورسال و بلوم هاوس به ساخت فیلم Halloween 2 با بازی جیمی لی کرتیس برای اکران در سال ۲۰۲۰ چراغ سبز نشان داده‌اند.

پاییز سال گذشته بود که فیلم Halloween (هالووین) به‌روی پرده‌های سینما رفت. این فیلم ترسناک دنباله مستقیم قسمت اول این مجموعه است که در سال ۱۹۷۸ منتشر شده بود که در آن لوری استرود قرار است ۴۰ سال پس از حوادث فیلم اول، بار دیگر دربرابر مایکل مایرز ملقب به شیپ (The Shape) قرار بگیرد و با او مقابله کند. فیلم هالووین درنهایت موفق شد بیش از ۲۵۵ میلیون دلار که شامل ۱۵۹ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۹۶ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، در سراسر جهان فروش کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس به ساخت دنباله این فیلم چراغ سبز نشان داده‌اند. طبق خبری که کولایدر براساس منابع نزدیک خود منتشر کرده، فیلم‌برداری و تولید فیلم Halloween 2 (هالووین ۲) برای شروع در پاییز امسال برنامه‌ریزی شده است و در این فیلم بار دیگر شاهد بازگشت جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود نیز خواهیم بود.

halloween

همچنین فیلم Halloween 2 برای اکران در ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر یا آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است که انتظار می‌رود در آینده نزدیک تاریخ اکران رسمی این فیلم مشخص و اعلام شود. اگرچه جودی گریر در نقش کارن استرود (دختر لوری استرود) و اندی متیچاک در نقش آلیسون استرود (نوه لوری استرود)، برای بازگشت در دنباله فیلم Halloween قراردادی با یونیورسال امضا نکرده‌اند، اما کولایدر می‌گوید که انتظار می‌رود که در این فیلم شاهد بازگشت خانواده استرود باشیم. دیوید گوردون گرین که وظیفه کارگردانی قسمت اول را بر عهده داشت و بخشی از تیم نویسندگان این فیلم نیز بود، هم‌اکنون کار نوشتن فیلمنامه فیلم Halloween 2 را آغاز کرده و انتظار می‌رود برای کارگردانی این فیلم ترسناک نیز بازگردد. 

کولایدر می‌گوید که فیلم Halloween 2 قرار است در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۵ مهر ۱۳۹۹) اکران شود که در حال حاضر یونیورسال یک فیلم بدون عنوان از استودیوی فیلمسازی بلوم هاوس را ثبت کرده که قابل انتظار است به این فیلم تعلق داشته باشد. بااین‌حال، هنوز یونیورسال و بلوم‌هاوس واکنش رسمی به این خبر نداشته‌اند، اما قابل انتظار است به‌زودی اطلاعات بیشتری از فیلم Halloween 2 منتشر شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده