// جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

دو تصویر جدید از بازی Cyberpunk 2077 به مناسبت پایان E3 2019 منتشر شد [E3 2019]

استودیو سی دی پراجکت رد با انتشار دو تصویر از بازی Cyberpunk 2077، به کار خود در نمایشگاه E3 2019 پایان داد.

بازی Cyberpunk 2077 را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ویدیویی دانست که در نمایشگاه E3 2019 اخبار زیادی حول این بازی منتشر شد. همچنین در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت هم تاریخ انتشار بازی مشخص شد تا کاربران متوجه شوند تا چه زمانی باید برای تجربه‌ی این بازی صبر کنند.

حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌مناسبت پایان E3 2019 و در جریان آخرین روز، استودیو سی‌ دی پراجکت رد (CD Projektr RED)، سازنده و ناشر سایبرپانک 2077، دو تصویر جدید را از این بازی منتشر کرده است. در اولین تصویر کاراکترهایی را می‌بینیم که جلوی یک سیستم شبکه کامپیوتری بسیار بزرگ نشسته‌اند. این در حالی است که در تصویر دوم، شخصی را می‌بینیم که به‌نظر می‌رسد در حال انجام مأموریت خاصی است.

cyberpunk2077

علاوه بر تریلری که در نمایشگاه E3 2019 منتشر شد، سی‌دی پراجکت رد یک ویدیو ۵۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی را پشت درب‌های بسته به‌نمایش گذاشت. ازطرفی مشخص شده است که در ماه آگوست، تیم سازنده یک تریلر جدید را از بازی سایبرپانک 2077 نمایش می‌دهد. احتمال دارد تریلر در نظر گرفته شده، همین ویدیویی باشد که پشت درب‌های بسته نمایش داده شده است. در انتها نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده