نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

پیام مخفی سازندگان در نمایش 2077 Cyberpunk از پخش گیم پلی جدید در آگوست خبر می‌دهد

به تازگی پیامی مبنی بر صحبت‌های سازندگان Cyberpunk 2077 با مخاطبان این بازی، زمان نمایش گیم‌پلی بازی برای عموم مردم را فاش کرده است.

بازی Cyberpunk 2077 جدیدترین ساخته استودیو CD Project Red محسوب می‌شود. این بازی موردانتظار اخیرا در نمایشگاه E3 2019 نمایش تازه‌ای داشت و البته تاریخ عرضه‌اش نیز مشخص شد. در خلال این نمایش که بخشی از کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت بود، حضور کیانو ریوز، بازیگر نام‌آشنای سینما نیز در این بازی تایید شد. به تازگی و طبق اخبار جدید صنعت بازی؛ کاربران اینترنت با کاوش در ویدیو رونمایی از نسخه کالکتور بازی، پیامی متنی از طرف توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 خطاب به مخاطبین این بازی کشف کرده‌اند. پیامی که زمان نمایش عمومیِ گیم‌پلی جدید این بازی را نیز مشخص می‌کند. متن کامل پیام کشف شده به شرح زیر است:

بالاخره، پس از ماه‌ها آماده‌سازی، ما می‌توانیم دو موضوع مهم که کار زیادی صرف‌شان کردیم را با شما به اشتراک بگذاریم. تریلر داستانیِ سینماتیک «Cyeberpunk 2077» و یک نسخه دمو (آزمایشی) از گیم‌پلی این بازی. بله، بله، می‌دانیم که این نسخه دمو در حال حاضر تنها در دسترس افراد خوش‌شانسی است که موفق به تهیه بلیط رویداد E3 شده‌اند و بقیه‌تان باید تا ماه آگوست و فرارسیدن نمایشگاه Gamescom یا استریم پرسش و پاسخ توسعه‌دهندگان بازی در رویداد PAX صبر کنید. بله، ما همین حالا هم نقدهای تندی را که در فضای مجازی بر ما وارد می‌کنید احساس می‌کنیم. نقدهایی مانند «چرا با ما ناعادلانه رفتار می‌کنید؟» و «چرا این گیم‌پلی همین حالا منتشر نمی‌شه؟». دلیل این امر این است که ما می‌خواهیم از تلاش‌مان برای ساخت این نسخه آزمایشی، نمایش‌مان در E3 2019 و گیمزکام حداکثر بهره‌ی ممکن را ببریم. نمایش گیم‌پلی در برهه کنونی ارائه ما در گیمزکام را بی‌هدف کرده و به وضوح شانس ما برای ایجاد هیجان بیشتر را کاهش می‌دهد. چرا ما به ایجاد هیجان (هایپ) نیاز داریم؟ برای جذب گیمرهای بیشتر برای «Cyberpunk 2077» و امیدواریم که بتوانیم آن‌ها را برای تجربه حداقلی بازی متقاعد کنیم. ما برای ساخت «Cyberpunk 2077» از جسم و روح‌مان مایه گذاشته‌ایم و تمام تلاش‌مان را هم می‌کنیم که بیشترین حدِ ممکن از گیمرها با آن آشنا شوند و داستان فوق‌العاده این بازی را تجربه کنند. علاوه‌بر این، هایپ می‌تواند به فروش تبدیل شود (به‌هرحال،َ ما موسسه خیریه نیستیم) و فروش بالا برای ما دارای فوایدی است، فوایدی مانند امکان رشد، ریسک کردن و ارائه‌ی بازی‌های جدید و بزرگ با هدف لذت بردن شما.

در ادامه بیاید رونمایی فوق‌العاده مهم‌ ما را فراموش نکنیم، اعلام تاریخ انتشار بازی. کمتر از یک سال دیگر، در ۱۶ آوریل ۲۰۲۰ (۲۷ فروردین) شما بالاخره می‌توانید Cyberpunk 2077 را به دندان بکشید.

همانطور که احتمالا متوجه شده‌اید، ما دو نسخه از بازی را آماده کرده‌ایم. چرا فقط دو نسخه؟ زیرا وقتی خودمان چیزی را پیش‌خرید می‌کنیم، دوست نداریم برای اینکار به ویکی‌پدیا سر بزنیم و محتوای نسخه‌های مختلف بازی را بررسی و مقایسه کنیم. فرمول ما در ارائه بازی ساده است: یکی نسخه استاندار بازی است، همان نسخه‌ای که فکر می‌کنیم انتخاب بیشتر بازیکنان خواهد بود. دومی نسخه محدود کالکتور ادیشن است. هرچند که به نسخه کالکتور ادیشن‌مان افتخار می‌کنیم اما دوست داریم توجه شما به اولی جلب شود. چرا؟ زیرا ما واقعا محتوای نسخه فیزیکی بازی را به حد اعلا رسانده‌ایم. ما فکر می‌کنیم این حد اعلا در ارائه محتوا باعث پیشرفت مسئله «استاندارد بودن» خواهد شد و امیدواریم شما هم این اتفاق را دوست داشته باشید. همچنین حالا که امکان پیش‌خرید بازی وجود دارد، ممکن است برای‌تان سوال پیش بیاید که پیش‌خرید کردن بازی فایده‌ای هم دارد؟ شما با پیش‌خرید بازی از ما حمایت بیشتری خواهید کرد. پیش‌خرید باعث بالا رفتن هیجان گیمر‌ها می‌شود. هرچه میزان پیش‌خرید بازی بیشتر باشد، میل ما برای توجه بیشتر به خرده‌فروشی بازی و حمایت از آن چه به صورت دیجیتالی و چه به صورت فیزیکی به همان اندازه بیشتر خواهد شد. گذشته از این‌ها، اگر از آنچه که می‌بینید خوش‌تان می‌آید، خوشحال می‌شویم که با پیش‌خرید بازی این موضوع را به ما اعلام کنید. اگر همچنان نسبت به بازی شک دارید، دوست داریم تا زمان انتشار محتوای بیشتر یا نقدهای بازی صبر کنید. هدف ما لذت بردن واقعی شما از Cyberpunk 2077 است، نه اینکه شما را مجبور به پیش خرید بازی کنیم.

از خودتان مراقبت کنید؛ منتظر دیدن شما در نایت سیتی هستیم!

تیم سی دی پراجکت رد

نظر شما کاربران زومجی درباره متن نامه سازندگان بازی «Cyberpunk 2077» چیست؟


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده