نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۱

تاریخ انتشار Torchlight II برای PS4 ،Xbox One و سوییچ [E3 2019]

استودیو پنیک باتن اعلام کرد که بازی Torchlight II قرار است شهریور ماه سال جاری برای کنسول‌ها منتشر شود. 

Torchlight II یک بازی نقش‌آفرینی موفق است که در سال ۲۰۱۲ برای پی‌سی منتشر شد و استقبال خیلی خوبی را هم در پی داشت. رونیک گیمز، سازنده بازی، پس از انتشار این اثر روی پروژه دیگری به اسم Hob تمرکز داشت که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و پس از آن هم شاهد تعطیل‌شدن این استودیو بودیم. اما اعضای سابق رونیک گیمز، حال در همکاری با استودیو پنیک باتن هستند و قصد دارند Torchlight II را برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر کنند. 

طبق اعلام سازندگان در جریان نمایشگاه E3 2019، بازی قرار است در تاریخ ۱۲ شهریور برای پلتفرم‌های مذکور منتشر شود و تغییراتی در مقایسه با نسخه پی‌سی داشته که باعث می‌شوند تجربه آن از طریق کنترلر کنسول‌ها راحت‌تر باشد. از جمله این تغییرات می‌توان به بهبود نحوه حرکت دادن شخصیت، بهینه‌سازی نشانه‌گیری و همچنین تغییر رابط کاربری اشاره داشت که همه آن‌ها، باعث خواهند شد تا کنترل بازی از طریق کنترلر‌ها راحت‌تر باشد. 

جدا از تغییرات مذکور، می‌توان به یک سری تروفی/اچیومنت جدید و حیوانات همراه جدید مخصوص نسخه‌های کنسولی اشاره کرد. کاربران سوییچ همچنین قادر خواهند بود تا سقف چهار کنسول را به یکدیگر وصل و از این طریق حالت Co-Op بازی را تجربه کنند. جدا از این موارد، تغییر دیگری برای نسخه کنسولی بازی اعلام نشده اما بعید نیست که استودیو پنیک باتن موارد دیگری را هم به این بازی اضافه کند تا تجربه آن برای کاربران قدیمی هم ارزشمند باشد. شما می‌توانید تریلر نسخه کنسولی بازی Torchlight 2 را از طریق یوتیوب تماشا کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده