نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

استودیو سازنده بازی Torchlight تعطیل شد

رونیک گیمز، استودیو سازنده بازی‌هایی چون Torchlight و Hob، تعطیل شد. 

نسخه اول بازی Torchlight در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و استقبال خیلی خوب طرفداران سبک نقش آفرینی را هم در پی داشت. با این حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شد که استودیو رونیک گیمز، سازنده این بازی و آثاری چون Hob، توسط کمپانی پرفکت ورلد که مالک اکثریت سهام آن بود، تعطیل شده است. پرفکت ورلد این تصمیم را در راستای استراتژی خود مبنی بر تمرکز بیش‌تر روی بازی‌های آنلاین به عنوان یک سرویس اتخاذ کرده است. 

مارش لفلر، رییس استودیو Runic Games، با انتشار بیانیه‌ای این مساله را تایید کرد. متن پیام وی به شرح زیر است:

ما برای داشتن جامعه‌ای از کاربران که همواره حمایت‌مان کرده و باعث پیشرفت استودیو شدند، بسیار خوشبخت بودیم. به لطف این حمایت‌ها، ما این شانس را داشتیم تا در این صنعت فعالیت کنیم و بازی‌های خودمان را بسازیم. ما در استودیو رونیک گیمز سه بازی موفق ساخته و عرضه کردیم و در این مدت تغییرات زیادی در تیم صورت گرفته است؛ مثلا اعضای تیم ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده‌اند اما آنچه که اهمیت دارد، این است که همه ما مثل یک خانواده بودیم و هستیم. 

حال که زمان تعطیل شدن استودیو فرا رسیده، باید به کاربران این تضمین را بدهم که تمامی سرویس‌های آنلاین مرتبط با بازی‌های ما کماکان فعال خواهند بود و از این نظر مشکلی وجود ندارد. علاوه بر این، این آخرین چیزی نیست که از ما می‌شنوید!

به هر حال این استودیو موفق به پایان کار خود رسیده است اما با توجه به بخش پایانی صحبت‌های لفلر، می‌توان گفت که احتمالا اعضای آن برنامه‌هایی برای آینده دارند و شاید دوباره در قالب یک استودیو جدید، شاهد فعالیت آن‌ها باشیم. 


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده