نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۶

سرویس EA Access در دسترس دارندگان پلی استیشن 4 قرار خواهد گرفت

دارندگان پلی استیشن 4 از اوایل تابستان سال جاری با خرید اشتراک‌های سرویس EA Access می‌توانند آثاری را که الکترونیک آرتز منتشر کرده است به‌رایگان تجربه کنند.

همانطور که خودتان بهتر در جریان هستید، در سال‌های اخیر شاهد بالارفتن اهمیت سرویس‌های اشتراک بازی بودیم؛ سرویس‌هایی مثل ایکس باکس گیم پس با دراختیار گذاشتن خدماتی ارزان قیمت و پربازده کاری کردند تا گیمرها بهتر از قبل بتوانند از پس هزینه‌‌های سرگرمی خود بربیایند و با پرداخت مبالغی همچون ۱۰ دلار، به‌هزاران بازی متنوع دسترسی داشته باشند. حالا در جریان آخرین اخبار بازی متوجه شدیم که یکی از همین سرویس‌ها یعنی EA Access کمپانی الکترونیک آرتز به‌زودی در دسترس دارندگان پلی استیشن 4 قرار خواهد گرفت و آن‌ها نیز مثل ایکس باکس وان‌دارها، می‌توانند بازی‌هایی را که EA منتشر کرده است با خرید اشتراک‌های EA Access، سریع‌تر و با‌ هزینه‌ای پایین‌تر تجربه کنند.

مت بیلبی، معاون بخش اجرایی رشد استراتژیک کمپانی الکترونیک آرتز در آخرین صحبت‌هایش پیرامون این مهم، چنین گفت:

در راستای گسترش جمعیت مخاطبان‌مان از راه ارائه‌ی بازی‌های‌ خود از طریق سرویس‌های دیجیتالی و اشتراکی و محقق شدن هدف‌مان مبنی بر ارائه‌ی این خدمات به دارندگان هردو کنسول مطرح نسل یعنی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4، خوشحال هستیم که می‌توانیم سرویس EA Access را در اختیار دارندگان پلی استیشن 4 بگذاریم و این انتخاب را به‌آن‌ها بدهیم تا در هر جا و از هر روشی که دوست دارند، آثار ما را تجربه کنند.

روی کنسول پلی استیشن 4 شما می‌توانید اشتراک‌های ۵ دلار/ ۴ یورو و ۳۰ دلار/ ۲۰ یورو این سرویس را خریداری کنید و به تعداد بسیار زیادی از بازی‌هایی که EA آن‌ها را منتشر کرده، مثل FIFA 18 ،Titanfall 2 و Starwars Battlefront 2 دسترسی داشته باشید. خرید این اشتراک‌ها تخفیف ۱۰ درصدی در خرید دیجیتالی بازی‌های کمپانی الکترونیک آرتز را درپی خواهد داشت و در کنار آن، در خریدهای درون‌برنامه‌ای بازی‌ها و قیمت بسته‌های الحاقی نیز تخفیف‌هایی را لحاظ خواهد کرد. این اشتراک‌ها همچنین ۱۰ ساعت تجربه‌ی زودتر از موعد بازی‌های کاملا جدید شرکت نام‌برده را در اختیار خریداران قرار خواهد داد.

Madden NFL 20 در زمان دسترسی دارندگان PS4 به سرویس «EA اکسس» برای‌ دارندگان این اشتراک قابل بازی خواهد بود و بازی Starwars: Jedi Fallen Order که در رویداد EA Play این ماه هم اولین نمایش گیم‌پلی‌اش را خواهیم دید نیز احتمالا در زمان عرضه، به‌این سرویس اضافه خواهد شد و دارندگان پلی استیشن 4 هم در کنار پی سی و ایکس باکس وان‌دارها می‌توانند آن را از طریق خرید اشتراک سرویس مذکور، تجربه کنند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده