نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

جرد لتو از احتمال نقش آفرینی دوباره در نقش جوکر می‌گوید

جرد لتو در مصاحبه جدید خود از احتمال نقش آفرینی دوباره در نقش جوکر می‌گوید و به احتمال بازگشت در فیلم Birds of Prey پاسخ روشنی نداد.

در فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) شاهد حضور جرد لتو در نقش شخصیت جوکر بودیم که این حضور چندان موفق نبود و آینده این شخصیت در مجموعه دی سی (DC) در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و به تازگی فیلم Joker (جوکر) با بازی واکین فینیکس، ساخته شده و لتو نیز اخیرا پیشنهاد بازی در فیلم Morbius (موربیوس) را پذیرفته است که بسیاری تصویر می‌کردند که کار او با نقش جوکر به پایان رسیده است. ماه گذشته تصاویری از پشت صحنه فیلم Birds of Prey (پرندگان شکارچی) منتشر شد که حکایت از حضور شخصیت جوکر داشت، اما هویت بازیگر نقش جوکر در این تصاویر نامشخص بود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، جرد لتو از احتمال نقش آفرینی دوباره در نقش جوکر می‌گوید. در مصاحبه با ورایتی، لتو در مورد فیلم The Joker که فیلم مستقل نسخه شخصیت خودش بود و همچنین فیلم مشترک جوکر و هارلی کویین صحبت کرد که این دو پروژه لغو شده است. در ادامه لتو در مورد آینده حضور او در نقش جوکر در دنیای DC گفت:

من قطعا بار دیگر نقش جوکر را بازی خواهم کرد. این موضوع به فیلمنامه و شرایطی که همیشه وجود دارد، بستگی خواهد داشت.

Suicide Squad Joker

در ادامه ورایتی از لتو سوالی در مورد احتمال حضور او در فیلم Birds of Prey پرسید و لتو در پاسخ گفت:

من فکر نمی‌کنم و به‌نظرم شما باید از آن‌ها این سوال را بپرسید. ولی خب خواهیم دید.

پاسخ لتو در مورد حضور یا عدم حضور در فیلم Birds of Prey چندان روشن و شفاف نبود، اما طبق تصاویر منتشر شده، شخصیت جوکر شباهت زیادی به نسخه لتو داشت، اما در همان زمان، لتو در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Morbius حضور داشته بود. همچنین ممکن است شاهد بازگشت لتو در فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) نیز باشیم و شاید به او نیز این فرصت داده شود که شانس خود را با جیمز گان در این فیلم دوباره امتحان کند. لتو در ادامه گفت که تریلر فیلم Joker را هنوز تماشا نکرده، اما ضمن اشاره به اکران فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی)، گفت که حضور بیشتر فیلم‌های ابرقهرمانی در سینما را نکته مثبتی می‌داند. لتو گفت:

در طول این پنج یا ۱۰ سال گذشته باید فکر کنیم و ببینیم که در هر آخر هفته مردم برای تماشای چه فیلم‌هایی بیشتر هیجان زده هستند.

فیلم Birds of Prey برای اکران در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده