// شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

۱۰ محتوای پربیننده توییچ در ماه آوریل ۲۰۱۹

صدرنشینی پیاپی بازی League of Legends در جدیدترین آمار توییچ که مربوط به ماه میلادی گذشته است.

در جدیدترین اخبار بازی و ورزش الکترونیک، شاهد رقابتی نزدیک بین سه عنوان League of Legends، Fortnite و Grand Theft Auto V هستیم که با پیروزی بازی League of Legends همراه بوده است. نکته جالب دیگر حضور سه بازی سبک بتل رویال در بین ۱۰ محتوای برتر ماه میلادی قبلی است. بازی‌های بتل‌رویال در ماه‌های اخیر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده‌اند و با توجه به آمارهای جدید به نظر می‌رسد که باید منتظر انتشار بازی‌های بیشتری برای علاقه‌مندان این سبک باشیم.

آماری که در عکس زیر مشاهده می‌کنید بر اساس مقدار ساعات دیده شدن بازی‌ها در سایت Twitch تهیه شده است که بازه زمانی ۱ تا ۳۰ آوریل را نشان می‌دهد. این اطلاعات توسط بخش تجزیه و تحلیل سایت TEO منتشر شده است.

Twitch Content April 2019

در سال جدید شاهد تغییرات قابل توجهی هستیم که به بازی Fortnite و مقدار ساعات بازدید بازی مربوط می‌شود. این بازی در ماه آوریل سال ۲۰۱۸ با ۱۰۷.۷ میلیون ساعت بازدید صدرنشین مقتدری بوده است. ولی در سال جاری با توجه به اینکه سومین سال انتشار خود را سپری می‌کند نتوانسته است جایگاه خود را حفظ کند. نکته قابل توجه دیگر  انتشار رویداد کراس اور Avengers در بازی فورتنایت و شروع رویداد Fortnite World Cup است که در این روزها مراحل مقدماتی آن در حال برگزاری است و علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کرده است، ولی بازی League of Legends این اجازه را به طرفداران بازی کارتونی Fortnite نداده است که در جایگاه نخست جدول این ماه قرار گیرند.

رقابت‌های مهم دو رویداد LoL Championship Series و LoL European Championship، در ماه آوریل سال جاری برگزار شد و تیم G2 Esports توانست با قهرمانی در اروپا جواز حضور در رویداد MSI 2019، بازی League of Legends، را دریافت کند. کمپانی Riot Games، با یک برنامه‌ریزی هوشمندانه توانسته است علاقه‌مندان بازی را در ماه‌های مختلف سرگرم کند و در چارت‌های مختلف در جمع صدرنشینان قرار گیرد.

Twitch Content April 2018

در این بین آمار بازی Grand Theft Auto V، مانند چیزی در ۱۰ محتوای پربیننده توییچ در ماه مارس ۲۰۱۹، شاهد بودیم، خیره‌کننده است. بسیاری از بازی‌های بخش ورزش الکترونیک در حال حاضر با برگزاری مسابقات و رویدادهای مختلف تماشاچیان زیادی را به خود جلب می‌کنند و برای جذب این افراد هزینه زیادی می‌شود. از طرفی بازی GTA، بدون برگزار کردن رویدادهای Major و در نظر گرفتن جوایز چند میلیون دلاری، در حال رقابت با بازی‌های پرطرفدار فعلی است. این بازی با ۷۴ میلیون ساعت بازدید در جایگاه سوم این ماه قرار گرفته است. چیزی که قطعا به لطف استریمرهای فعال بازی رخ داده است.

یکی از مواردی که باعث تغییر در مقدار ساعات بازدید بازی Fortnite، می‌شود علاقه استریمرهای اصلی بازی به تجربه کردن بازی‌های جدید است. در هفته‌های گذشته بسیاری از استریمرهای معروف بازی از جمله Ninja، به تجربه کردن بازی‌های جدیدی مانند Apex Legends، پرداختند و همین موضوع علت اصلی حضور جدیدترین عنوان بتل‌رویال معرفی شده در بین ده محتوای برتر دو ماه اخیر بوده است.


منبع esportsobserver
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده