نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

رویداد کراس اور Avengers در بازی Fortnite برگزار می‌شود

با نزدیک شدن به زمان اکران فیلم Avengers: Endgame شاهد برگزاری رویداد کراس‌اور دیگری از مجموعه مارول و بازی Fortnite خواهیم بود.

درحالی‌که کمتر از سه روز تا اکران جدیدترین نسخه از مجموعه‌های فیلم‌های مارول با عنوان اونجرز: پایان بازی (Avengers: Endgame) باقی مانده است، سازندگان بازی فورتنایت (Fortnite) خبر از برزگاری یک رویداد کراس‌ اور جدید با این مجموعه داده‌اند.

به‌تازگی در اکانت توییتر فورتنایت شاهد انتشار تصویری بودیم که یکی از شخصیت‌های بازی سپر معروف کاپیتان آمریکا را در دست گرفته است و همراه‌با هشتگ FortniteXAvengers، تاریخ ۲۵ آوریل ۲۰۱۹ (۵ اردیبهشت ۱۳۹۸) را نمایش می‌دهد؛ یعنی تنها یک روز پیش از اکران جدیدترین فیلم «انتقام جویان».

هرچند هنوز اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است، ولی می‌توان پیش‌بینی کرد با آیتم‌های مختلفی از شخصیت های مارول در اثر محبوب اپیک گیمز (Epic Games) همراه شویم. البته این اولین‌بار نیست که شاهد برگزاری رویداد این‌چنینی بین این دو هستیم و سال گذشته هم اندکی پس از اکران فیلم Avengers: Infinity War، شخصیت تانوس در دسترس علاقمندان این بازی قرار گرفت.

در هر حال انتظار می‌رود آیتم‌ها یا شخصیت‌هایی که در این کراس‌اور وارد دنیای فورتنایت می‌شوند، به شکل متعادلی طراحی شده باشند و باعث برهم خوردن نظم آن نشوند؛ موضوعی که سال قبل برای Infinity Blade اتفاق افتاد و اپیک گیمز را به علت قدرت بسیار زیاد این آیتم، مجبور به حذف آن از بازی کرد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده