نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

نسخه‌های مختلف و جوایز پیش خرید بازی Death Stranding

پس از انتشار تریلر جدید بازی Death Stranding، نسخه‌های مختلف این بازی و همچنین جوایز پیش‌خرید آن هم اعلام شده‌اند. 

امروز، هیدیو کوجیما تریلر جدیدی از بازی Death Stranding منتشر کرد که نمایش مرموز و جذابی از این بازی در دست ساخت ارائه می‌کرد. همچنین در پایان این تریلر اعلام شد که تاریخ انتشار بازی Death Stranding برای ۱۷ آبان امسال تعیین شده است و در صورتی که شاهد تاخیر در انتشار بازی نباشیم، دث استرندینگ در دومین ماه از پاییز امسال برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. اما پس از اعلام این اطلاعات، نسخه‌های مختلف بازی Death Stranding و همچنین جوایز پیش خرید آن هم اعلام شده‌اند. 

نسخه استاندارد Death Stranding

در صورتی که بازی Death Stranding را پیش‌خرید کنید، یک آواتار برای به شکل مدل چیبی لودنس، نماد استودیو کوجیما پروداکشنز در همان لحظه و یک تم متحرک در زمان انتشار بازی دریافت خواهید کرد. به‌علاوه افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند جوایزی هم در داخل بازی دریافت خواهند کرد که به شرح زیر هستند:

  • عینک آفتابی طلایی‌رنگ سم
  • کلاه طلایی
  • اسکلت سرعت طلایی که باعث افزایش سرعت حرکت سم می‌شود
  • زره طلایی که باعث مقاومت بیش‌تر سم در برابر ضربات می‌شود

نسخه ویژه Death Stranding

اما در کنار نسخه معمولی بازی که به دو شکل فیزیکی و دیجیتالی با قیمت ۶۰ دلار عرضه می‌شود، دث استرندینگ نسخه‌های دیگری هم خواهد داشت؛ نسخه ویژه ۷۰ دلاری بازی شامل تمام محتویات نسخه معمولی، قاب فلزی و عینک Gold Ludens Mask داخل بازی می‌شود. همچنین با خرید این نسخه به امکان Death Stranding: Timefall هم دسترسی خواهید داشت که در واقع مجوز دانلود آلبوم موسیقی بازی و ویدیو پشت‌پرده ساخت آن است. 

دیلاکس دیجیتالی Death Stranding

نسخه بعدی، نسخه دیلاکس دیجیتالی بازی با قیمت ۸۰ دلار است که شامل محتویات نسخه اصلی، Death Stranding: Timefall که توضیح آن را ارائه کردیم و همچنین محتویات زیر داخل بازی می‌شود:

  • عینک Gold Ludens Mask
  • اسکلت قدرت طلایی که که قدرت سم در حمل آیتم‌ها را افزایش می‌دهد
  • آیتم Gold All-Terrain Skeleton که تعادل سم را در محیط‌های مختلف بهبود می‌بخشد
  • زره طلایی سطح ۲ که مقاومت سم را در برابر ضربات مختلفی چون شلیک گلوله و سقوط حتی بیش‌تر از زره طلایی معمولی افزایش می‌دهد

کالکتور Death Stranding

در نهایت اگر طرفدار پر‌و‌پا قرص هیدیو کوجیما و بازی‌هایش هستید، می‌توانید با پرداخت ۱۲۰ دلار نسخه کالکتور بازی را خریداری کنید؛ نسخه‌ای که شامل محتویات تمام نسخه‌های قبلی در کنار آیتم‌هایی فیزیکی می‌شود؛ آیتم‌هایی شامل یک BB Pod که در واقع همان محفظه مربوط به نگهداری نوزاد می‌شود که در تریلر هم تماشا کردیم، یک زنجیر متصل به لودنس، نماد استودیو و یک کیف می‌شود که این کیف هم در تریلر بازی قابل مشاهده است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده