// چهار شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰

تریلر و اطلاعات جدید بازی Death Stranding منتشر شدند؛ عرضه در آبان سال جاری

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، نمایش جدید بازی انحصاری Death Stranding از راه رسید و به شکلی کامل‌تر از قبل، این اثر هیدئو کوجیما را به طرفداران معرفی کرد.

پس از شکل‌گیری شایعه‌های گوناگون، پخش تصاویری مات توسط کوجیما که در پس‌شان می‌شد به سختی بخش‌هایی از گیم‌پلی Death Stranding را دید و انتشار چند تیزر مرموز و شکل‌گرفته بر پایه‌ی جملاتی مرتبط با صحبت‌های پیشین خالق Metal Gear درباره‌ی این بازی جدید، نهایتا نزدیک به سه روز پیش بود که بالاخره صفحات رسمی استودیوی کوجیما پروداکشنز، ارائه‌ی اطلاعاتی کاملا تازه از اثر مورد بحث در آینده‌ی نزدیک را تایید کردند. اطلاعاتی که مطابق گفته‌ی سران استودیو، شمارش معکوس طرفداران برای مواجهه با آن‌ها در روز بیست‌ونهم ماه مِی (مطابق ساعات رسمی کشورهای حاضر در دو قاره‌ه‌ی اروپا و آمریکا) یا ۳۰ مِی (مطابق ساعات رسمی کشور ژاپن) به پایان می‌رسید و دائما از صحبت درباره‌ی زمان مطلقا دقیق رسیدن‌شان به دستان مخاطبان، اجتناب می‌شد. ولی درنهایت، صبر طرفداران نتیجه داد و تریلر تازه و مورد انتظار این بازی که اشخاصی همچون نورمن ریداس، مدس میکلسن، تروی بیکر، لئا سیدو، لیندزی وگنر و تامی ارل جنکینز را در جایگاه بازیگران معرفی‌شده‌ی اصلی دارد، پخش شد. تریلری که البته سونی تقریبا ۲۴ ساعت قبل از ارائه‌ی آن، در صفحه‌ی رسمی پلی‌استیشن در پلتفرم توئیچ، به استقبالش رفت و به همین خاطر، مشغول پخش دوباره و دوباره‌ی تصاویر و اصواتی ناواضح و مرتبط با Death Stranding شده بود.

راستی ورای تمامی موارد بیان‌شده، اگر شما هم مدت‌ها به‌دنبال یافتن تاریخ دقیق انتشار اثر جدید سازنده‌ی P.T بوده‌اید، حالا می‌توانید با خیال راحت تقویم‌های‌تان را علامت بزنید. چرا که اکنون همه فهمیده‌اند که Death Stranding، جمعه، ۱۷ آبان سال ۱۳۹۸ شمسی (هشتم نوامبر سال ۲۰۱۹ میلادی) به دست بازیکنان حاضر در سرتاسر جهان، خواهد رسید.

دانلود از آپارات | تماشا نسخه کامل در کانال یوتیوب پلی‌استیشن

دانلود ویدیوی کامل با رزولوشن 4K

ساعاتی پیش از انتشار این اطلاعات و تصاویر جدید که احتمالا در ساعات آتی در اخباری گوناگون، بیشتر به آن‌ها خواهیم پرداخت، صفحه‌ی پیش‌خرید بازی نیز به اشتباه برای مدتی کوتاه، باز شد. طوری که افرادی متفاوت که با اکانت آمریکایی از PlayStation Store استفاده می‌کنند، توانستند تصویر آن را در شبکه‌های اجتماعی با همگان به اشتراک بگذارند و این‌گونه بیش‌ازپیش، همگان را به رویارویی با اطلاعاتی غیرمنتظره در نمایش تازه‌ی بازی، امیدوار کردند. این صفحه‌ی پیش‌خرید رسمی، خبر از آن می‌دهد که همان‌طور که تئوری‌ها پیش‌بینی کرده بودند، شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود. بخشی که در صورت پیش‌خرید اثر، می‌توانید در آن برای سر و شکل بخشیدن به سم پورتر بریجز (قهرمان اصلی بازی) از لوازمی طلایی همچون یک عینک یا کلاه با این رنگ، استفاده کنید. هرچند آن‌ها تنها هدایای اهداشده به شما نخواهند بود و در صورت پیش‌خرید اثر، یک تم اختصاصی متحرک از بازی برای PS4 و آواتار لودنس (نماد استودیوی کوجیما پروداکشنز) را هم برای تصویر پروفایل PSNتان، به دست می‌آورید.

خوش‌بختانه بر پایه‌ی اطلاعات حاضر در صفحه‌ی پیش‌خرید، تمامی آیتم‌های هدیه داده‌شده برای خرید زودهنگام Death Stranding، با پیشرفت‌های خود بازیکن در طول بازی نیز قابل دستیابی هستند

اگر جزو طرفداران پروپاقرص بازی باشید، می‌دانید که تریلرهای پیشین آن تا این لحظه به ما اثبات کرده‌اند که «طلا» یا اشیائی با این رنگ، در جهان آن اهمیت ویژه‌ای دارند. آن‌قدر که هیولای زنده‌شده در تریلر پنجم و جنازه‌ی غیب‌شده در تریلر سوم بازی، صورت‌هایی طلایی‌رنگ داشتند و از قضا گیمرها نیز مطابق خواسته‌ی کارگردان بازی، شخصیت اجراشده توسط تروی بیکر را هم در این ساخته‌ی کوجیما، قبل از هر چیز با اسم «مردی با ماسک طلایی» صدا می‌زنند.

Death Stranding

اکنون نوبت شما است تا باتوجه‌به تمامی اطلاعات رسمی جدید و نمایش‌های تازه از راه رسیده‌ی Death Stranding، به ما و دیگر کاربران محترم زومجی بگویید چه‌قدر منتظر تجربه‌ی این بازی هستید و درباره‌ی آن، چه فکر می‌کنید؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده