// چهار شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۲

سومین تیزر مرموز Death Stranding پخش شد؛ آغاز پخش زنده مرتبط با بازی توسط سونی

همزمان با آغاز پخش زنده‌ای به‌خصوص و مرتبط با Death Stranding در صفحه‌ی توئیچ پلی‌استیشن، کوجیما سومین تیزر تریلر مرموز اثر تازه‌اش را با طرفداران به اشتراک گذاشت.

به نظر می‌رسد که دیگر چیزی تا ارائه‌ی نمایش و جزئیاتی کامل از بازی Death Stranding، ساخته‌ی جدید هیدئو کوجیما، خالق سری بازی‌های افسانه‌ای Metal Gear و یکی از کوتاه‌ترین و ترسناک‌ترین بازی‌های چند سال اخیر یعنی P.T باقی نمانده است؛ چرا که با تحقق یافتن وعده‌های استودیوی کوجیما پروداکشنز، اکنون صفحه‌ی رسمی برند پلی‌استیشن در پلتفرم توییچ، شروع به نشان دادن تصاویری بسیار نامفهوم اما مرتبط با بازی کرده است که احتمالا در ساعات آتی، منجر به پخش تریلر طولانی و جدید آن از همین طریق می‌شود. ولی همزمان با آغاز این پخش زنده که DEATH STRANDING: Tomorrow Is In Your Hands نام دارد، خود کوجیما نیز سومین تیزر مرموز و مرتبط با نمایش جدید بازی‌اش را ازطریق صفحه‌ی رسمی خود در توئیتر، پخش کرد؛ تیزری که مطابق ترتیب دیده‌شده در دو تیزر قبلی، حالا تعداد دست‌های حاضر در آن به عدد سه رسیده‌اند و در ادامه‌ی پیام‌های «طناب را بساز» و «به ما برای اتصال دوباره کمک کن»، این‌بار چنین جمله‌ای را در خود جای می‌دهد: آینده در دستان تو قرار دارد.

دانلود از آپارات

Death Stranding با نقش‌آفرینی بازیگرانی همچون تروی بیکر، نورمن ریداس، مدس میکلسن، لئا سیدو، لیندزی وگنر و تامی ارل جنکینز، احتمالا اکنون در حساس‌ترین قسمت از پروسه‌ی تبلیغاتی‌اش است و باید دید در ساعات آینده، چگونه خود را بیش‌ازپیش، به تمامی بازیکنان می‌شناساند. هرچند تا این لحظه هم طرفداران بی‌کار ننشسته‌اند و از پخش زنده‌ی کم‌وبیش شروع‌نشده‌ی آن، یک تصویر مرتبط با تریلر نهایی را که فقط برای چند لحظه نمایش داده شد، بیرون کشیده‌اند.

Death Stranding


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده