نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۵

۸ خرداد اطلاعات بیش‌تری از بازی Death Stranding منتشر می‌شود

به‌استناد توییت منتشر‌شده توسط توییتر رسمی کوجیما پروداکشنز، دو روز دیگر قرار است شاهد اطلاعات جدیدی از بازی Death Stranding باشیم. 

یکی از بازی‌های مورد‌انتظار در دست ساخت برای کنسول پلی‌استیشن 4، Death Stranding، جدید‌ترین بازی هیدیو کوجیما است. با اینکه پیش از این تریلر‌هایی از این بازی تماشا کرده‌ایم اما هنوز هم به طور دقیق اطلاعات زیادی در مورد جزییات این بازی از قبیل داستان یا گیم‌پلی آن نداریم. با این حال به نظر می‌رسد چهارشنبه این هفته یعنی ۸ خرداد، شاهد ارائه اطلاعات جدیدی از بازی خواهیم بود که می‌توانند ما را بیش از پیش با این اثر آشنا کنند. 

به طور دقیق‌تر، دقایقی پیش توییتر رسمی کوجیما پروداکشنز توییتی منتشر و در آن به تاریخ ۲۹ می (۸ خرداد) اشاره کرد. در متن این توییت آمده که شمارش معکوس برای دث استرندینگ آغاز شده است و همچنین عبارت «طناب را بسازید» هم در متن توییت به‌چشم می‌خورد. البته در نظر داشته باشید که هنوز ساعت دقیقی برای رونمایی بازی ارائه نشده و شاید به دلیل اختلاف ساعت، نمایش مذکور ۹ خرداد به‌وقت ایران صورت بگیرد.

در چند وقت اخیر، هیدیو کوجیما تصاویر مختلفی از مراحل آماده کردن تریلر جدید بازی در صفحه رسمی خود منتشر می‌کرد و بعید نیست که در تاریخ مذکور، شاهد نمایش تریلر جدیدی از این اثر و همچنین ارائه اطلاعات بیش‌تر از آن باشیم؛ تریلری که می‌تواند نسخه کاملی از ویدیو کوتاهی باشد که اخیرا با محوریت این بازی منتشر شد. 

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده