// چهار شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱

بازی های اردیبهشت 1398 برای موبایل؛ رایگان دانلود کنید

در دومین ماه سال ۱۳۹۸، بازی‌های جدید و جذاب رایگانی مانند Cyber Hunter و Rumble Stars Football برای گوشی‌های اندرویدی و آيفون‌ها منتشر شدند. با زومجی همراه باشید.

در اردیبهشت‌ ماه، برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS بازی‌های جذاب و جدید رایگانی منتشر شده که از بازی‌ آرکید و پازلی جذابی مانند Balls Rotate تا ماجراجویی‌های جذابی مانند Hamsterdam و Playmobil Mars Mission را شامل می‌شوند. با به پایان رسیدن ماه اردیبهشت اکنون زمان آن رسیده تا در مقاله‌ای به سراغ برترین‌ بازی های رایگان منتشر شده در این ماه برویم. آثار دیگری در سبک‌های مختلفی از استراتژی گرفته تا رانر مانند Nightstream و ورزشی مثل Rival Stars Horse Racing در فهرست بهترین‌های اردیبهشت ماه هستند که در ادامه می‌توانید بیشتر با آن‌ها آشنا شوید. 

درضمن اگر بازی‌های فهرست ما نظر شما را جلب نکرد، زومجی به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به فهرستی بلند بالا به همراه لینک دانلود بازی دسترسی داشته باشید.

astrokings

ASTROKINGS

اولین بازی فهرست بهترین‌ بازی‌های رایگان ماه گذشته، بازی اندروید و آیفون ASTROKINGS  یک بازی مولتی پلیر آنلاین Real Time است که بازیکنانی از سراسر جهان را در نبردهای استراتژیک PvP قرار می‌دهد. اتفاقات بازی در سیاره‌ای بیگانه رخ می‌دهد که انسان‌ها پس از نابودی زمین، از آن سیاره به‌عنوان خانه‌ی دوم خود استفاده می‌کنند. کراکس (Crux) که همان موجودات فضایی بازی هستند، از ماجراجویی‌های انسان‌ها راضی نیستند و برای نابودی تمدن باقی مانده انسان‌ها تلاش می‌کنند. در این بازی بازیکنان باید به زنده کردن دوباره سیاره تحت کنترل خود بپردازند و با جمع آوری منابع به ساخت و ساز و گسترش تمدن در سیاره خود مشغول شوند. همچنین بازیکنان در Astrokings با ساخت ابزار جنگی و تشکیل یک ارتش قدرتمند، می‌توانند به نبردهای بزرگ بپیوندند و به یک قدرت جهانی تبدیل شوند. تنوع مأموریت‌ها و بخش‌های مختلف گیم‌پلی Astrokings پتانسیل این را دارد که بتواند بازیکنان را ساعت‌ها سرگرم کند و نبرد‌های بزرگی بین بازیکنان سراسر جهان در دنیای بازی رخ دهد.

دانلود بازی ASTROKINGS

Balls Rotate

Balls Rotate

استودیوی وودوو (Voodoo) دیگر به یک برند و نام مهم در بین استودیوها و بازیسازان پلتفرم موبایل تبدیل شده است. ساخت بازی‌های آرکید ساده که دارای گرافیک فانتزی و گیم‌پلی اعتیاد آور هستند، تخصص این استودیو به شمار می‌رود و بازی‌های این استودیو در بین بازیکنان از اقبال بسیار خوبی برخوردار است. یکی از جدیدترین بازی‌های منتشر شده توسط این استودیو، بازی Balls Rotate است که یک بازی پازلی به شمار می‌رود. مانند دیگر بازی‌های این استودیو، این بازی نیز از گیم‌پلی‌ای ساده بهره می‌برد و بازیکنان باید تعداد زیاد توپ را در هر مرحله از هزارتو خارج کنند. تنوع مراحل، ظاهر ساده و رنگارنگ و گیم‌پلی اعتیاد آور از نکات مثبتی هستند که بازی Balls Rotate را به فهرست بهترین بازی‌های اردیبهشت افزوده‌اند. این بازی مانند سایر بازی‌های وودوو از تعداد زیادی مرحله‌ی کوتاه تشکیل شده که می‌تواند بازیکنان را حسابی به خود مشغول کند. بازی Balls Rotate در اپ استور حجمی حدود ۱۶۰ مگابایت دارد و به‌صورت کاملا آفلاین قابل تجربه است.

دانلود بازی Balls Rotate

Circle Bouncer

Circle Bouncer

یکی دیگر از بازی‌های ساده‌ای که به فهرست بهترین بازی‌های اردیبهشت راه یافت، بازی جذاب Circle Bounce است که توسط استودیوی ArmNomads برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شده است. این بازی جذاب و ساده که از گیم‌پلی‌ ساده و کنترل‌های آسان استفاده می‌کند، می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای گذراندن وقت و سرگرم شدن در اوقات فراغت باشد. در بازی Circle Bounce بازیکنان باید در هر مرحله با شکستن بلوک‌های شیشه‌ای به پایین‌ترین سطح مرحله برسند. البته توپ‌‌ها در هر مرحله مرتب در حال چرخش هستند و در مسیر سقوط نیز موانعی به‌جای بلوک‌های شیشه‌ای وجود دارند که در صورت برخورد سریع با آن‌ها، بازیکنان باید مرحله را از ابتدا آغاز کنند. بازی به‌طور کلی به بازی Helix Jump ساخته‌ی استودیوی Voodoo شباهت زیادی دارد و ایده‌ی جدید و خاصی در آن استفاده نشده است. همچنین بازیکنان در مراحل Bonus می‌توانند به‌صورت هم‌زمان دو کاراکتر را هدایت کنند که به کسب امتیاز بیشتر برای منجر می‌شود اما سختی‌های آن نیز دو برابر است و کنترل هم زمان دو کاراکتر باتوجه‌به گیم‌پلی بازی کاری دشوار به نظر می‌رسد.

دانلود بازی Circle Bouncer

Cyber Hunter

Cyber Hunter

یکی از بهترین بازی‌های منتشر شده در ماه گذشته، بازی جذاب و درجه یک Cyber Hunter است که یک بازی کامل و بزرگ برای پلتفرم موبایل به شمار می‌رود. این بازی که توسط استودیوی NetEase Games برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها منتشر شده است، حجمی حدود ۱.۵ گیگابایت دارد و به‌طور رایگان قابل دانلود است. Cyber Hunter یک اثر سندباکس جذاب غنی از محتوا برای پلتفرم موبایل است که در آن آزادی عمل بسیار بالایی به بازیکنان داده شده است. المان‌های مختلفی از سبک‌های بقا، اکشن و ماجراجویی در این بازی دیده می‌شود که این تنوع باعث شده تا بازیکنان بتوانند ساعت‌ها در دنیای Cyber Hunter به گشت‌و‌گذار مشغول شوند. امکان شخصی سازی، تجربه‌ کردن پارکور و اتومبیل رانی و نبرد‌های جذاب و اکشن و شوتینگ سطح بالا در این بازی باعث شده تا شاهد یک اثر درجه یک و خوش ساخت روی گوشی‌های هوشمند باشیم. Cyber Hunter از لحاظ تجربه‌ی بصری و گرافیکی نیز یک بازی سطح بالا به شمار می‌رود و سازندگان در این بخش نیز بسیار خوب عمل کرده‌اند. Cyber Hunter یک بازی جهان باز بتل رویال با المان‌های مختلف سبک‌های متنوع دنیای گیم است که با عملکرد خوب، طرفداران زیادی را در همین مدت کوتاه پیدا کرده است.

دانلود بازی Cyber Hunter

Dumb Ways to Draw

Dumb Ways to Draw

Dumb Ways To Die یکی دیگر از آثاری است که لیاقت حضور در فهرست بهترین بازی‌های اردیبهشت راه داشت. Dumb Way To Draw یکی از بازی‌های پازلی خوب است که در آن بازیکنان باید با کشیدن خط‌ها و نقاشی مانع از سقوط لوبیا‌های دوست داشتنی دنیای Dumb Ways شوند. وجود مراحل و پازل‌های متنوع، طراحی‌های فانتزی و شخصیت پردازی خوب بازی از عواملی هستند که Dumb Ways To Draw را به یکی از بازی‌های خوب اردیبهشت ماه تبدیل کرده‌اند. تنوع پازل‌ها و معماهای بازی در سطح خوبی قرار دارند و با پیشرفت در بازی، سختی مراحل نیز به مرور بیشتر می‌شود و در مراحل پایانی کاملا با یک بازی چالش برانگیز مواجه هستیم. بازی از لحاظ تجربه‌ی بصری نیز زیبا و چشم نواز است و برای بازیکنان کم سن و سال تجربه‌ی آن لذت بخش‌تر خواهد بود. باتوجه‌به حجم ۳۰۰ مگابایتی بازی، و فانتزی و ساده بودن این اثر نباید از Dumb Ways to Draw انتظار یک بازی پازل پیچیده را داشته باشید.

دانلود بازی Dumb Ways to Draw

Hamsterdam

Hamsterdam

یکی از بازی‌های مستقل و جذابی که ماه گذشته برای گوشی‌های اندرویدی به‌صورت آزمایشی و در فاز بتا منتشر شد، بازی کلاسیک Hamsterdam است. Hamsterdam یک بازی ماجراجویی و آرکید جذاب است که با گیم‌پلی هیجان انگیز و گرافیک کارتونی و رنگارنگ خود توانسته موفقیت خوبی به دست آورد. باتوجه‌به اینکه بازی هنوز به‌طور سراسری منتشر نشده و هنوز در فاز بتا و نسخه‌های ابتدایی خود قرار دارد، عملکرد خوبی در بخش‌های مختلف از خود به جا می‌گذارد و سازندگان می‌توانند با آپدیت‌های بعدی به محتوای بازی بیفزایند. گیم‌پلی بازی Hamsterdam یاد آور بازی‌های دکمه زنی هیجان انگیز است و بازیکنان باید با لمس‌های پشت سر هم و کشیدن انگشت (Swipe) در زمان‌های مشخص شده و هم زمان با ریتم بازی به پیشرفت در آن بپردازند. داستان Hamsterdam، قصه‌ی شهر خیالی Hamsterdam را روایت می‌کند که توسط شخصی شرور به نام مارلو و گروه تبهکارانش در حال سقوط و پیشروی به سمت خرابی است. بازیکنان باید با قرار گرفتن در نقش شخصیت پیم (Pimm) که در هنرهای رزمی مختلفی تخصص دارد، با این گروه به مبارزه بپردازند و برای نجات پدر بزرگ پیم و بازگرداندن صلح و آرامش به شهر Hamsterdam تلاش کنند.

دانلود بازی Hamsterdam

Nightstream

Nightstream

بازی Nightstream، یک اثر رانر بی انتها محسوب می‌شود که دارای بخش‌های متنوعی برای تجربه کردن است و شاهد پیشرفت آثار منتشر شده در این سبک پرطرفدار روی پلتفرم موبایل هستیم. وجود بخش داستانی، تنوع بخش‌های مختلفی مسیر و گیم‌پلی خوش ریتم و هیجان انگیز بازی از نقاط قوت Nightstream به شمار می‌روند. در بخش داستانی بازیکنان در نقش رانرهای معترضی قرار می‌گیرند که باید از موانع متنوعی عبور کنند. با پیشرفت در بخش داستانی شاهد باز شدن کاراکترهای قابل بازی، مسیرها و قدرت‌های مختلف هستیم. در بخش دیگر بازی، بازیکنان می‌توانند در یک مسیر بی انتها به ثبت رکورد و انجام دادن حرکات فانتزی بپردازند. طبق گفته ی سازندگان با هر آپدیت نیز لباس‌ها و شخصیت‌های جدیدی به بازی اضافه می‌شوند و تنوع محیط و کاراکتر‌ها یک عامل مهم برای تکراری نشدن یک اثر رانر بی انتها مانند Nightstream است. همچنین در بخش داستانی بازی چالش‌ها متننوعی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند با رعایت کردن آن‌ها به سکه‌ها یا Axons دست پیدا کنند.

دانلود بازی Nightstream

Onslot car

Onslot Car

اکثر بازیکنان با اسباب بازی‌های مسابقه‌ای موسوم به Anki Overdrive آشنا هستند. اگر به‌دنبال نسخه‌ای دیجیتالی از این اسباب بازی می‌گردید Onslot Car اثری است که باید تجربه کنید. بیش از ۷۰ مرحله‌ی مختلف با مسیرها و محیط‌های خاص خود در بازی وجود دارد که طبق گفته‌ی سازندگان با آپدیت‌های بعدی بیشتر هم خواهد شد. Onslot Car از آن دست بازی‌هایی است که می‌توان آن را به‌طور کاملا آفلاین تجربه کرد و بدون تبلیغ یا خرید درون برنامه‌ای، از این تجربه نوستالژیک لذت برد. بازی از نظر گرافیک و طراحی در سطح خوبی قرار دارد ‌و استودیوی Wondersquad توانسته یک بازی فانتزی خیلی خوب را برای بازیکنان فراهم کند.

دانلود بازی Onslot Car

PLAYMOBIL Mars Mission

PLAYMOBIL Mars Mission

بازیکنان در بازی PLAYMOBIL Mars Mission در نقش یک فضانورد به نام آلوین گودمن قرار می‌گیرند و در طول بازی برای بازسازی وسایل نقلیه و ایستگاه فضایی، نجات دیگر فضانوردان و شناسایی تکنولوژی موجودات بیگانه تلاش می‌کنند. گرافیک خوب و انیمیشن‌های جذاب برای بخش‌های متفاوت ماجراجویی مریخی باعث می‌شود تا بازیکنان بتوانند بهتر در دنیای بازی غرق شوند و به گشت‌و‌گذار در مریخ بپردازند. PLAYMOBIL Mars Mission یک بازی خوش ساخت و پرمحتوا است که می‌تواند بازیکنان را ساعت‌ها سرگرم کند اما آنچه این بازی را از دیگر بازی‌ها جدا می‌کند، آموزنده بودن آن در عین سرگرم کننده بودنش است. وجود مینی گیم‌ها و امکان دیدن ویدیو‌های مختلف درون بازی باعث می‌شود تا بازیکنان ضمن کسب اطلاعاتی راجع به ادامه‌ی بازی و تاکتیک‌ها، در مورد کره‌ی مریخ نیز اطلاعاتی کسب کنند. همچنین باتوجه‌به شرایط مریخ، امکان رانندگی وسایل نقلیه پرسرعت و پرواز با جت پک در بازی وجود دارد که خود بخش جالب و لذت بخشی از گیم‌پلی بازی محسوب می‌شود.

دانلود بازی PLAYMOBIL Mars Mission

Rival Stars Horse Racing

Rival Stars Horse Racing

Rival Stars Horse Racing یک بازی شبیه‌ساز ورزشی رایگان است که در ماه گذشته برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شد. این بازی که ساخته‌ی استودیوی PikPok است، توانسته در همین مدت کوتاه نظر بازیکنان زیادی را به خود جلب کند و نمرات بسیار خوبی نیز در اپ استور و پلی استور دریافت کرده است. بازیکنان در این بازی باید به مدیریت و ارتقای مزرعه و اصطبل خانوادگی خود بپردازند و با رسیدگی به اسب‌ها، برای شرکت در مسابقات اسب دوانی مختلف آماده شوند. تنوع بخش‌های مختلف گیم‌پلی بازی Rival Stars Horse Racing باعث می‌شود تا بازیکنان بتوانند زمان زیادی را در دنیای بازی بگذرانند. بخش‌های مدیریت اصطبل و تمرین دادن بازی بسیار پر جزئیات و متنوع طراحی شده‌اند. در بخش مسابقه‌ای و ریسینگ اما اوضاع متفاوتی دارد و دیگر خبری از ارتقا دادن‌ و بخش‌های آرام نیست و با یک بخش سراسر هیجان و آدرنالین طرف هستیم. در بخش‌ بصری و گرافیکی بازی نیز طراحی‌های خوب و انیمیشن‌های روان باعث می‌شوند تا تجربه‌ی بازی لذت بخش‌تر هم بشود. اگر علاقه‌مند به ورزش اسب دوانی هستید، Rival Stars Horse Racing یک بازی کامل و غنی از محتوا است که می‌تواند تجربه‌ی لذت بخشی برای شما رقم بزند.

دانلود بازی Rival Stars Horse Racing

Rumble Stars

Rumble Stars

در Rumble Stars بازیکنان به‌صورت آنلاین هدایت یک تیم را به عهده می‌گیرند و باید در مسابقات شرکت کنند. گیم‌پلی جذاب و فیزیک دقیق بازی بازیکنان را ساعت‌ها به خود مشغول خواهد کرد و بازیکنان به مرور با پیشرفت در بازی از آن لذت بیشتری نیز خواهند برد. گرافیک فانتزی و طراحی‌های رنگارنگ از کاراکترها و حیوانات درون بازی، عامل دیگر موفقیت این بازی جذاب است. بازیکنان در Rumble Stars با ساخت و ارتقا دادن تیم خود در مسابقات مختلف شرکت خواهند کرد. در هر مسابقه نیز باید با نشانه گیری دقیق و تنظیم درست شدت و جهت ضربه تعداد گل بیشتری را نسبت به حریف به ثمر برسانند. چالش‌ها و تاکتیک‌های مختلفی در بازی وجود دارند که به مرور و ارتقای سطح برای بازیکنان آزاد می‌شود و بازیکنان می‌توانند در مناطق مختلف و لیگ‌های متنوع با یکدیگر به رقابت بپردازند.

دانلود بازی اندروید Rumble Stars

Smite Blitz

Smite Blitz

 Smite Blitz دیگر بازی نقش آفرینی تاکتیکی منتشر شده در ماه اردیبهشت است که توانسته بازیکنان زیادی را به خود جلب کند. این بازی که به‌طور رایگان برای گوشی‌های اندرویدی منتشر شده است، یک بازی مولتی‌ پلیر آنلاین است که در آن بازیکنان با تشکیل یک تیم از قوی‌ترین خدایان افسانه‌ای با یکدیگر به رقابت بپردازند. بازیکنان در Smite Blitz می‌توانند با ساخت یک تیم از بین ۶۰ خدای قدرتمند، استراتژی خاص خود را انتخاب کنند و به نبردهای آنلاین در رده‌های مختلف بپیوندند. در این بازی نقش آفرینی تاکتیکی، تنوع استراتژی‌ها و کاراکتر‌های قابل بازی باعث باز بودن دست بازیکنان در انتخاب نحوه‌ی بازی و فرماندهی کاراکترها هنگام نبردها شده است. همچنین طراحی متنوع محیط‌ها و کاراکتر‌های بازی در لذت بخش‌تر شدن تجربه‌ی بازی نقش مهمی ایفا می‌کند و حضور شخصیت‌های معروف و جذابی مانند ثور، زئوس و ویژگی‌های قدرتمند آن‌ها نیز در جذب مخاطب‌های مختلف تاثیر زیادی دارد.

دانلود بازی Smite Blitz

War Dogs : Ace Fighters of World War 2

War Dogs: Ace Fighters of World War 2

War Dogs : Ace Fighters of World War 2 یک بازی شبیه‌ساز پرواز و خلبانی هواپیما و جت‌های جنگی جنگ جهانی دوم است که هیجان و تجربه‌ای خاص را برای بازیکنان در‌ پلتفرم موبایل رقم می‌زند. بازی از حالت تک‌نفره و آنلاین پشتیبانی می‌کند و بازیکنان می‌توانند با کنترلر بیش از ۲۰ جت جنگی از دوران جنگ جهانی دوم به بازی کردن بپردازند. War Dogs : Ace Fighters of World War 2 دارای کمپین‌های مختلف تک نفره از جانب ارتش کشور‌های ژاپن، آلمان و بریتانیا است و بازیکنان می‌توانند با کنترل انواع مختلف هواپیماهای جنگی مانند Dive Bomber یا Dog Fighter در مناطق مختلف جنگی مانند شمال آفریقا به پشت سر گذاشتن مراحل بپردازند. حالت بازی آرکید و شبیه‌ساز هم در بازی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند به‌صورت دلخواه در هر یک از بخش‌های آن وقت بگذرانند.

دانلود بازی War Dogs : Ace Fighters of World War 2

xob

X O B

X O B یکی از بازی‌های خاص و جذاب این فهرست که با مکانیسم‌های خاص گیم‌پلی، گرافیک و تجربه‌ی بصری جذاب و فانتزی، توانسته به فهرست بهترین‌ بازی های رایگان اردیبهشت راه پیدا کند. بازیکنان در جریان بازی بدون هیچ‌گونه راهنما و Tutorial با دنیایی از پازل‌های مکانیکی و خلاقانه‌ای روبه‌رو می‌شوند. در این بازی، بازیکنان باید با دستکاری جاذبه معماهای فیزیکی بازی را حل کنند. تجربه‌ی بازی و حل معماهای درون یک تلویزیون CRT روی گوشی‌های هوشمند اتفاق خاص بازی X O B است. طراحی‌های رنگارنگ و فانتزی-تخیلی بازی درکنار عملکرد خوب مکانیسم‌های بازی باعث می‌شود تا بازیکنان به خوبی در دنیای بازی غرق شوند. بازی جج یکی از خاص و خلاقانه‌ترین بازی‌های منتشر شده در ماه گذشته است که بازیکنان را به چالشی جدید و متفاوت دعوت می‌کند.

دانلود بازی X O B


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده