نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

ساخت و تاریخ اکران فیلم John Wick 4 تایید شد

شرکت لاینزگیت در یک اقدام غافلگیر کننده ساخت قسمت چهارم فیلم John Wick را تایید و تاریخ اکران این فیلم را اعلام کرد.

از هفته گذشته اکران جهانی فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک 3: پارابلوم) با افتتاحیه ۵۶.۸ میلیون دلاری در آمریکای شمالی و ۹۳.۳ میلیون دلار در سراسر جهان آغاز شد تا این فیلم رکورد افتتاحیه دو قسمت قبلی این مجموعه اکشن بسیار محبوب را بشکند و همچنین با ثبت این افتتاحیه بزرگ و فراتر از انتظار، این فیلم توانست به صدرنشینی فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) در گیشه خاتمه دهد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت قسمت چهارم فیلم John Wick (جان ویک) تایید و تاریخ اکران این قسمت نیز اعلام شده است. شرکت لاینزگیت با انتشار پیامی به طرفداران و اهالی رسانه ساخت فیلم John Wick 4 (جان ویک ۴) را تایید و اعلام کرد که این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از فیلم John Wick 4 در دسترس نیست، اما درواقع پایان فیلم John Wick 3: Parabellum برای ساخت قسمت بعدی این مجموعه زمینه سازی کرده بود و همچنین موفقیت تجاری این فیلم می‌تواند تاثیر زیادی در تایید زودهنگام ساخت قسمت بعدی آن داشته باشد. انتظار می‌رود که مانند سه قسمت اول، چاد استاهلسکی برای کارگردانی و دریک کولستاد برای نوشتن فیلمنامه فیلم John Wick 4 بازگردند و همچنین بار دیگر شاهد نقش آفرینی کیانو ریوز در فیلم باشیم. بااین‌حال، هنوز بازگشت بازیگران دیگری در قسمت چهارم فیلم جان ویک تایید نشده است.

استاهلسکی پیش از این از برنامه خود برای ساخت قسمت چهارم و قسمت‌های بیشتر از مجموعه فیلم John Wick خبر داده بود و حال باید دید که جان ویک تا چه زمانی می‌تواند دشمنان خود را شکست دهد. علاوه‌بر فیلم John Wick Chapter 4، لاینزگیت به‌دنبال ساخت اولین فیلم فرعی جان ویک است که طبق آن، این شرکت در حال بررسی فیلمنامه یک فیلم است که بالرینا (Ballerina) نام دارد که شخصیت اصلی آن یک زن جوان است. همچنین سریال The Continental (کانتینتال) نیز براساس مجموعه جان ویک در حال ساخت است که تمرکز آن روی هتل معروف قاتلین است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده