// دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

کوجیما ویدیو مرموزی از Death Stranding منتشر کرد

هیدئو کوجیما به‌تازگی در حساب کاربری توییتر خود ویدیو کوتاه و مرموزی را از Death Stranding منتشر کرده است و احتمال دارد در آینده شاهد اطلاعات بیشتری از این بازی باشیم.

بازی Death Stranding  یکی از مرموزترین بازی‌های چند سال اخیر است که هنوز اطلاعات دقیقی از داستان و گیم‌پلی آن در دسترس نیست. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، هیدئو کوجیما، کارگردان بازی دث‌ استرندینگ، در حساب کاربری توییتر خود یک ویدیو کوتاه ۳۰ ثانیه‌ای را منتشر کرده است.

در جریان تریلر مرموز بازی Death Stranding، شاهد تاریک و روشن شدن صفحه نمایش هستیم و یک دست هم در تصویر مشخص است. در ادامه عبارت طناب را بساز (Create The Rope) به‌نماشی در می‌آید. از این ویدیو منتشر شده نمی‌توان اطلاعات مختلفی کسب کرد، اما تعدادی از کاربران که همیشه تئوری‌های بازی را دنبال کرده‌اند، در سایت ردیت مشغول بحث و گفت‌وگو در مورد این ویدیو ۳۰ ثانیه‌ای هستند.

احتمال دارد آینده شاهد اطلاعات بیشتری از بازی Death Stranding باشیم یا اینکه کوجیما و تیمش یک تریلر جدید را از بازی در دسترس کاربران قرار بدهند. یکی از مواردی که کاربران خواستار دانستن آن بودند، این بود که آیا دث استرندینگ یک بازی انحصاری برای پلی استیشن 4 است یا برای کنسول نسل بعد سونی منتشر می‌شود؟ اخیرا اعلام شد که دث استرندینگ در کنار سایر انحصاری معرفی شده سونی، برای PS4 عرضه می‌شوند.

در ادامه می‌توانید ویدیو کوتاه بازی Death Stranding را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده