نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

مراحل فیلمبرداری فیلم Last Night in Soho آغاز شد

ادگار رایت با انتشار تصاویری در صفحهٔ اینستاگرام خود، از آغاز مراحل فیلمبرداری فیلم Last Night in Soho (دیشب در سوهو)، خبر داد.

سرانجام مراحل فیلمبرداری پروژهٔ جدید ادگار رایت، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کنندهٔ انگلیسی سینمای هالیوود، آغاز شد. فیلم ترسناک ادگار رایت، Last Night in Soho (دیشب در سوهو) نام دارد و پیش‌تر اعلام شده بود مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم از تابستان سال ۲۰۱۹ در لندن آغاز خواهد شد که البته کمی هم از زودتر از فصل تابستان این پروژه آغاز شده است.

ادگار رایت با انتشار تصاویری در صفحهٔ اینستاگرام خود، از آغاز مراحل فیلمبرداری فیلم Last Night in Soho خبر داد که این تصاویر را در پایین مشاهده می‌کنید:

Last Night in Soho

ادگار رایت پیش‌تر به فیلم‌های ژانر وحشت-روان‌‌شناختی و دلهره‌آور مثل فیلم کلاسیک Don't Look Now (حالا نگاه نکن) به کارگردانی نیکلاس روگ و فیلم Repulsion (انزجار) به کارگردانی رومن پولانسکی معروف اشاره کرده بود و گفته بود فیلم جدیدش در این ژانر خواهد بود. صحبت‌های وی را در این رابطه با هم می‌خوانیم:

متوجه شدم که تابه‌حال فیلمی از بخش اصلی و مرکزی شهر لندن و مخصوصاً محله سوهو نساخته‌ام؛ جایی که تقریباً ۲۵ سال از عمر خود را در آن سپری کرده‌ام. در فیلم‌های Hot Fuzz (پلیس خفن) و Shaun of the Dead (شاون مرده)، به لندن و جایی که زندگی کرده‌ام، پرداخته‌ام، ولی این فیلم در مورد منطقه‌ای است که خود را از آنجا می‌دانم.

اتفاقات فیلم جدید رایت در شهر لندن و محله سوهو جریان دارد و شخصیت اصلی پروژه جدید وی یک زن خواهد بود که آنیا تیلور جوی، بازیگر فیلم The Witch (جادوگر)، قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند. چندی پیش شرکت فوکس فیچرز (Focus Features) که زیر مجموعه شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) است، اعلام کرد که توماسین مک‌کنزی و مت اسمیت به جمع بازیگران فیلم Last Night in Soho اضافه شده‌اند؛ مت اسمیت بیشتر برای بازی در سریال Doctor Who (دکتر هو) و دو فصل اول سریال The Crown (تاج) شناخته شده و توماسین مک‌کنزی نیز برای بازی در فیلم The Hobbit: The Battle of the Five Armies (هابیت: نبرد پنج سپاه) و فیلم Leave No Trace (ردی به جا نگذار) به شهرت رسیده است.

ادگار رایت وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته و کریستی ویلسون-کنز، نویسنده سریال Penny Dreadful (پنی دردفول)، به او در نوشتن فیملنامه این فیلم کمک کرده است.

رایت قرار است فیلم مستندی راجع به گروه قدیمی و معروف پاپ راک آمریکایی، یعنی گروه کالت Sparks نیز بسازد. گویا وی در یکی از کنسرت‌های گروه اسپارکس در ماه می سال گذشته حضور داشته و از روند اجرا و برگزاری کنسرت این گروه فیلم گرفته است و قرار است صحنه‌های ضبط‌‌شده را در مستندی مورد استفاده قرار دهد. همچنین رایت در حال کار روی دنباله فیلم Baby Driver (بیبی درایور) نیز است و وی اخیراً تأیید کرده که مراحل ساخت این فیلم همچنان ادامه دارد و او اولین پیش‌نویس فیلمنامه آن را نیز آماده کرده است. آخرین ساخته‌ٔ ادگار رایت، همین فیلم Baby Driver بود که بازخورد بسیار خوبی در میان منتقدان داشت و با بودجه‌ٔ ۳۴ میلیون دلاری، به فروشی نزدیک به ۲۲۷ میلیون دلار در گیشه دست یافت. انسل الگورت، لیلی جیمز، جیمی فاکس، کوین اسپیسی، جان هَم و الیزا گونزالس در این فیلم حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده