نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴

اولین تریلر انیمیشن Abominable منتشر شد

دریم ورکس و یونیورسال پیکچرز اولین تریلر رسمی انیمیشن Abominable را منتشر کردند که شاهد نسخه متفاوتی از یتی هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یونیورسال پیکچرز و استودیوی انیمیشن‌سازی دریم ورکس سرانجام اولین تریلر رسمی انیمیشن Abominable (زشت) را منتشر کرده‌اند. در این تریلر با شخصیت‌های اصلی این انیمیشن سینمایی آشنا می‌شویم که برخلاف انتظار، قرار نیست شخصیت‌های اصلی داستان برای یافتن یتی به اورست سفر کنند؛ چون یتی هم‌اکنون توسط انسان‌ها کشف و دستگیر شده و حال او از دست آن‌ها فرار کرده است. در این تریلر با شخصیت یی آشنا می‌شویم که پدر خود را از دست داده و در پشت بام خانه خود یتی را پیدا می‌کند و حال او با کمک جین و پنگ قرار است به این یتی جوان کمک کند تا او به خانه خود بازگردد و بار دیگر به خانواده و دوستان خود در اورست بپیوندد. در طول تریلر همچنین مشخص می‌شود که یتی دارای قدرت جادویی نیز است. استودیو پرل در واقع شعبه شانگهای استودیوی دریم ورکس است که پیش از این با نام دریم ورکس اورینتال شناخته می‌شد و وظیفه ساخت انیمیشن Abominable را بر عهده دارد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین مجله اینترتینمنت ویکلی تصاویر جدیدی از انیمیشن Abominable را نیز منتشر کرده است که در میان آن‌ها شاهد تصاویری از شخصیت‌های اصلی این انیمیشن سینمایی و ماجراجویی آن‌ها هستیم. علاوه بر این، یک پوستر جدید از انیمیشن Abominable نیز منتشر شده که در آن یتی و یی قابل مشاهده هستند. با این حال، این پوستر شباهت زیادی به پوستر انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان) یا  انیمیشن Ferdinand (فردیناند) دارد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر و تصاویر را نیز مشاهده کنید:

پوستر انیمیشن Abominable

انیمیشن Abominable برای اکران در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. کلویی بنت، آلبرت تسای، تنزینگ نورگای ترینور و تسای چین، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در این انیمیشن سینمایی حضور دارند و به صداپیشگی این شخصیت‌ها پرداخته‌اند. جیل کالتون و تاد ویلدرمن وظیفه کارگردانی انیمیشن Abominable را بر عهده دارند. ویلیام دیویس، نویسنده انیمیشن‌هایی چون انیمیشن How to Train Your Dragon (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم) و انیمیشن Puss in Boots (گربه چکمه پوش)، به‌همراه ایرنا برینیول، وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن سینمایی را بر عهده داشته‌اند.


منبع TrailerTrack
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده