// شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵

پک آیتم‌های تزئینی Apex Legends در دسترس کاربران پلی استیشن پلاس قرار گرفت

کاربران پلی استیشن پلاس که بازی Apex Legends را تجربه می‌کنند، می‌توانند وارد فروشگاه پلی استیشن شوند و پک رایگان این بازی را برای خود دانلود کنند.

استفاده از آیتم‌های مخصوص برای کاربرانی که عضو سرویس‌های اشتراکی هستند، موردی است که سازندگان بازی‌ها سعی می‌کنند با انجام آن، کاربران را به استفاده از سرویس‌های اشتراکی ترغیب کنند؛ برای مثال کاربران توییچ پرایم هر ماه آیتم‌ها و بازی‌های رایگان مختلفی را دریافت می‌کنند. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment)، سازنده بازی Apex Legends، یک پک مخصوص را برای کاربران پلی استیشن پلاس در نظر گرفته است.

این پک شامل ۶ آیتم تزئینی می‌شود و کاربران پلی استیشن پلاس با دریافت آن، دو پوسته برای کاراکترهای Lifeline و Mirage، دو بنر برای شخصیت‌های ذکر شده و دو پوسته برای سلاح‌های Eva-8 و R-99 را دریافت می‌کنند. کاربران با ورود به فروشگاه پلی استیشن، می‌توانند این پک را جست‌وجو و پیدا کنند. همچنین اگر جزو کاربران آمریکا پلی استیشن استور به‌حساب می‌آیید، اینجا را کلیک کنید.

apex legends

از دیگر اخبار حول بازی ایپکس لجندز هم می‌توان به ساخته شدن بازی برای دستگاه‌های موبایل اشاره کرد. همچنین تیم سازنده اعلام کرده است که حساب کاربری اشخاصی که کار تیمی نداشته باشند، مسدود می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده